Isteri kepada penyanyi Sufi Rashid, Nurulain Md Yusof akui bersyukur dikurniakan seorang suami yang bertanggungjawab dan penyayang seperti Sufi Rashid.

Sempena dengan ulang tahun kelahirannya, Ain menerusi posting terbaru diakaun Instagramnya juga memberitahu suami kesayangannya itu banyak mengajarnya erti sabar dalam menempuh liku-liku kehidupan.

“Hari ini genap 28 tahun, seberat 50 kilogram dengan ketinggian 159 cm (cukup-cukup tinggi ni dapat jadi stewardess dulu) Dikurniakan ibu babah yang sangat baik. Keluarga yang sempurna untuk diri ini.

“Dikurniakan seorang suami yang bertanggungjawab, penyayang dan garang. He taught me how to be strong like him walaupun susah. (Kadang-kadang tu dia pun annoyed sebab degil sangat) haha.

“Blessed with circle of friends yang sangat memahami and respect each other. They love me for who I am. Nangis sama-sama, snort sama-sama. You know who you are.

“Diberikan kesihatan yang baik, kehidupan yang sederhana yang sempurna. Diberikan rezeki yang melimpah ruah melalui @krispykruncheee.

“Theres nothing else I want in this world. Semoga diri ini dijauhkan dari segala hasad dengki, riak dan takbur dan semoga diri ini sentiasa bersyukur dengan segala nikmat yang Allah beri.

“P/s: Thank you for the surprise guys, walaupun sis mabuk laut. Pibeday Aennnnn #novemberbaby #seveneleven,” tulisnya.

Harini genap 28tahun, seberat 50 kilogram, dengan ketinggian 159 cm (cukup cukup tinggi ni dapat jadi Stewardess dulu) Dikurniakan ibu babah yang sangat baik. Keluarga yang sempurna untuk diri ini. . Dikurniakan seorang suami yang bertanggungjawab, penyayang dan garang ? . He taught me how to be strong like him walupun susah. (Kadang kadang tu dia pun annoyed sbb degil sgt) haha ? . Blessed with circle of friends yang sangat memahami and respect each other. They love me for who i am. Nangis sama sama, snort sama sama. You know who you are. . Diberikan kesihatan yang baik, kehidupan yang sederhana yang sempurna. Diberikan rezeki yang melimpah ruah melalui @krispykruncheee. . Theres nothing else i want in this world. Semoga diri ini dijauhkan dari segala hasad dengki, riak dan takbur dan semoga diri ini sentiasa bersyukur dengan segala nikmat yang Allah beri. . P/s ; Thank you for the surprise guys, walaupun sis mabuk laut ?❤️ Pibeday Aennnnn ? #novemberbaby #seveneleven

A post shared by ????? ? (@nuraaen) on


Terdahulu, Sufi dan Nurulain selamat bernikah pada 21 September lalu di Pulse Grande Hotel Putrajaya.