Apa agak-agaknya akan jadi bila artis masuk ke dapur bersama cef popular Malaysia? Hiruk-pikuk ker tak?

Pastinya luar biasa kecohnya bila mereka digandingkan dalam rancangan terbaharu Star Vs Food Malaysia yang akan bersiaran pada Ramadan nanti.

Dalam Star Vs Food Malaysia, 10 selebriti popular tanah air akan digandingkan bersama cef tersohor untuk menyahut cabaran menyediakan hidangan kepada rakan-rakan mereka.

Antara cef tempatan yang terlibat dalam rancangan ini ialah Chef Florence Tan, Chef Yogi, Chef Adu Amran, Chef Fazley Yaakob, Chef Ismail dan Datuk Aznil Nawawi.

Manakala, pasangan selebriti yang akan bergabung dengan cef pula seperti Daiyan Trisha, Alif Satar, Sherry Alhadad, Lisa Surihani, Hisyam Hamid, Che Puan Juliana Evans dan ramai lagi.

Antara hidangan menarik yang akan dimasak pasangan pelakon dan cef untuk musim kali ini ialah Shell Out Balado, Pekasam Daging & Rebung, Grilled Salmon Asam Pedas Bisque, Chicken Souvlaki, Apple Crumble, Jagung Bakar Macarons, Sambal Binagre, Soy Limang Terung dan macam-macam lagi!

Star Vs Food Malaysia merupakan rancangan yang diadaptasi daripada Star Vs Food India yang menyaksikan bintang Bollywood memasak hidangan istimewa dengan bantuan daripada cef profesional.

Star Vs Food Malaysia akan bersiaran selama 10 episod bermula 16 April 2022 setiap hari Sabtu dan Ahad pukul 12 tengah hari di saluran PRIMEtime (CH 704).