Seorang hos program sukan, Maria Vania baru baru ini mengaku banyak menerima kiriman foto alat sulit lelaki dan pesanan lucah setiap hari ke akaun Instagramnya.

Maria yang cukup terkenal sebagai hos MOTOGP ini memiliki sosok tubuh yang mengiurkan sangat terkenal dengan pelbagai pose dan foto seksi yang dikemas kini dalam akaun Instagramnya.

Oleh yang demikian, Maria yang juga seorang model di Indonesia ini memang kerap dihujani komen komen nakal daripada lelaki, sehingga ada yang lebih berani menghantarkan foto alat sulit mereka.

"Saya menerima banyak sangat foto dari lelaki lelaki jahil yang mengirim gambar alat sulit mereka melalui DM.

"Banyak. Sangat banyak. Malah ada yang mengirim foto lucah itu bukan melalui akaun palsu," akuinya seperti dilaporkan Insertlive.

Menurut wanita berusia 30 tahun itu lagi, dia bosan kerana terlalu banyak menerima kiriman foto lucah dan permintaan aneh daripada lelaki yang membanjiri akaun Instagramnya.

"Sampai bosan lihatnya. Jadi ada yang saya biarkan. Ada yang saya report atau block. Menurut saya semua yang dihantar atau diperkatakan itu tidak sopan," akuinya.

Dia yang menjadi terkenal selepas menjadi pengulas Piala Dunia 2014 Brazil juga mengatakan banyak menerima tawaran untuk menemani dan melayan keinginan para lelaki.

"Biasalah ada dapat tawaran aneh aneh seperti meminta saya menemani mereka ke Amerika Syarikat.

"Minta saya layan itu dan ini. Banyak. Tapi satupun tidak pernah saya layan," kata wanita yang berasal dari Bandung ini.

Instagram: @maria_vaniaa