Isteri kepada penyampai radio Fizi Ali, Siti Zulaikha mendedahkan enggan mencampuri kemelut diantara suaminya dan bekas isteri iaitu Shakilla Khoriri.

Menyifatkan perkara itu adalah hal peribadi antara Fizi dan Shakilla, Zulaikha meminta aktres itu tampil dengan bukti sekiranya mendakwa dirinya adalah orang ketiga yang mencampuri urusan hak penjagaan anak mereka iaitu Ameena Sofea.

"Rasanya tak ada isu tentang campur tangan orang ketiga sebab saya tidak pernah masuk campur urusan Fizi dan Shakilla.

"Kalau dia cakap saya sebagai orang ketiga yang masuk campur dalam masalah mereka, boleh minta Fizi bukti jika ada. Bagi saya itu hal mereka.

"Kalau ada bukti sila keluarkan. Itu sahaja. Kalau itu yang dia katakan keluarkan saja bukti tersebut," katanya.

Zulaikha ditemui pada perbincangan sulh berhubung tuntutan hak penjagaan Ameena yang diadakan di Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam, Selangor pada Isnin.

BERITA TRENDING: Shakilla Koriri Bidas Fizi - “Kalau Rasa Nak Bersama Anak Munculkan Diri, Bukan Ghaib


Bagaimanapun, Zulaikha menegaskan dia hanya membalas sekali sahaja mesej yang dihantar Shakilla kepada Fizi disebabkan pelakon tersebut mula mengaitkan namanya dalam hal mereka.

Jelas Zulaikha, pihaknya dan Fizi turut mempunyai bukti untuk dikemukakan bagi menafikan dakwaan campur tangan seperti yang didakwa oleh Shakilla.

"Rasanya pernah sekali saya membalas mesej Shakilla itu pun disebabkan dia yang mula petik nama saya.

"Kalau Shakilla kata dia ada bukti, pihak kami pun ada bukti juga. Ada sebab kenapa saya balas mesej dia.

"Tetapi itu sekali saja saya membalas mesej Shakilla disebabkan dia mula libatkan diri saya. Kalau dia tak sebut nama saya, saya tidak akan balas mesej tersebut," ujarnya.

Terdahulu, Shakilla memberitahu dia menyekat nombor telefon Fizi atau Mohd Hafizudin Alimudin, 37, kerana tidak mahu berkomunikasi dengan isterinya iaitu Zulaikha yang dikatakan campur tangan terhadap penjagaan anak mereka iaitu Ameena.

Kata Shakilla, dia menyekat nombor telefon Fizi kerana tidak berminat untuk berkomunikasi dengan orang ketiga.