,
Hiburan

“Jangan Sentuh Perut Tanpa Kebenaran” - Tyra Kamaruzzaman Kurang Selesa, Ada Individu Suka Hati Datang Pegang Baby Bump

Mya Amri
04/09/2024
07:25 MYT
Usahawan dan personaliti media sosial, Tyra Kamaruzzaman akui kurang selesa dengan tindakan segelintir orang awam yang sesuka hati memegang perutnya di tempat awam.

Kesal orang suka hati sentuh baby bump

Tyra meluahkan rasa kesalnya menerusi satu hantaran di Insta Story miliknya.
Menurut Tyra, perbuatan itu tidak harus dilakukan lebih-lebih lagi dengan orang yang tidak dikenali.

“Ramai orang yang saya tidak kenali datang secara rawak dan menyentuh perut saya tanpa kebenaran. Mereka betul-betul hanya berjalan ke arah saya dan menyentuh perut saya.

“Saya berasa sangat penat nak beritahu mereka supaya tidak menyentuh perut saya. Saya juga berasa gembira dan sangat menghargai merema yang menunjukkan rasa sayang pada saya dan juga baby.
“Kepada anda yang memberikan rasa sayang kepada kami dan memahami apa yang saya cuba sampaikan, terima kasih, saya sangat memerlukannya,” coretnya.

ARTIKEL BERKAITAN:Tyra Kamaruzzaman Batal Majlis Bertandang Selepas Tahu Hamil Anak Pertama – “Saya Rasa Membazir Sebab…”

ARTIKEL BERKAITAN:Tyra Kamaruzzaman Kini Hamil Anak Pertama

ARTIKEL BERKAITAN:Tyra Kamaruzzaman Upah Bodyguard Ketika Majlis Kahwin - "Kami Mahu Semua Yang Hadir ..."

ARTIKEL BERKAITAN:Aina Abdul Dikritik Bawa Lagu Whitney Houston, Tyra Kamaruzzaman Respon - “Wedding I Suka Hati Lah, Bey Soba Bey Pun Boleh”

ARTIKEL BERKAITAN:Tyra Kamaruzzaman Kini Isteri Pereka Fesyen, Terima Mas Kahwin RM1,111

Tindakan kurang sopan

Bagaimanapun, Tyra menasihatkan orang supaya jangan sesuka hati menyentuh perut ibu hamil tanpa kebenaran walaupun individu itu merupakan seorang selebriti atau pun ‘public figure’ kerana ia merupakan perbuatan yang kurang sopan.

“Malangnya ramai ibu-ibu di luar sana melalui perkara yang sama seperti saya, tidak kita sama ada ‘public figure’ atau pun tidak.

“Saya dapati ramai yang menyentuh perut mereka tanpa kebenaran. Ini adalah peringatan kepada anda untuk jangan sentuh walaupun anda berniat baik. “Seeloknya, jangan sentuh sesiapa tanpa persetujuan sama ada mereka mengandung atau pun tidak,” tegasnya.
Untuk info, Tyra mendirikan rumah tangga bersama suaminya, Emran Rijal pada 3 Mei lalu.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Zulin Aziz Lebih Gembira Ditegur Hamil Berbanding ‘Gemuk’ - “Nak Cakap Balik Dekat Orang Yang…”

gempak
13/09/2024
00:55 MYT
Pelakon Zulin Aziz memberitahu dia tidak kisah sekiranya ada orang menegur bentuk badannya kelihatan semakin berisi disebabkan mengandung.
Hollywood

Selena Gomez Tidak Boleh Hamil, Rancang Kaedah Ibu Tumpang Dapatkan Zuriat

gempak
11/09/2024
13:45 MYT
Baru diumumkan sebagai bilionair termuda Amerika Syarikat dengan aset bernilai RM5.7 bilion, Selena Gomez nampaknya mengejar sesuatu yang lebih ‘besar’.
Hiburan

Suka Sangat Makan Pedas, Usus Tyzo Hampir Bocor - "Sebelum Ini Memang Selalu Sakit Perut, Tapi Biar Je"

gempak
04/09/2024
09:55 MYT
Penyampai radio, Tyzo Xander mengakui ingin untuk berkeluarga dan punyai isteri buat menemaninya ketika waktu sukar terutama sakit.
Hiburan

“Alhamdulillah” - Teka-Teki Terjawab, Syasya Rizal Akhirnya Dedah Bakal Jadi Ibu

gempak
03/09/2024
13:12 MYT
Teka-teki netizen akhirnya terjawab selepas penyanyi yang juga merupakan bekas anggota kumpulan Dolla, Syasya mengesahkan dirinya kini hamil.
Hiburan

Dituduh Mandul & Diganggu Semasa Proses IVF, Isteri Pertama Abang Tesla Tampil Keluarkan Bukti - “Aku Bukan Tak Boleh Bagi Waris..”

gempak
02/09/2024
06:55 MYT
Tidak tahan dituduh mandul oleh segelintir pihak, isteri pertama Abang Tesla, Nurmajdina Jamari tampil memuatnaik bahan bukti.