Kata orang 'laughter is the best medicine', memang betul pun, ketawa boleh menjadi satu terapi terbaik sekiranya kita berada dalam situasi stress atau sedih.

Ada cara mudah sebenarnya untuk kita ketawa semudah menonton filem atau rancangan best di kaca televisyen di rumah sendiri.

Jadi, jom Gempak kongsikan senarai rancangan menarik yang boleh buat korang gelak pecah perut, paling best boleh layan di mana-mana saja!


Travelawak: Projek Bapak Bapak S2

Musim kedua bagi program Travelawak: Projek Bapak Bapak kini kembali dengan telatah yang lebih melucukan. Kembara Bersama mereka ke Australia untuk mempelajari budaya asing di sana.

Cast : Dato’ Ramli MS|Dato’ Jalaluddin Hassan|Roy Azman|Jatt Ali (Black Dog Bone)

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/HhZx6xKNKfQwVYBo9

Travelawak: Projek Bapak Bapak S1

Projek Bapak Bapak membawa penonton mengikuti perjalanan selebriti veteran Malaysia ke Jepun yang penuh dengan gelak tawa dan cabaran yang tidak disangka.

Cast : Dato’ Ramli MS|Dato’ Jalaluddin Hassan|Roy Azman|Jatt Ali (Black Dog Bone)

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/EazbQmUT1bgBcwEd9

Aunty Reporting For Duty

Saksikan geng mak-mak melakukan cabaran yang menguji fizikal dan minda mereka. Mampukah geng mak-mak menyelesaikan misi yang diberi? Katanya ada yang hampir pengsan, menangis dan macam-macam lagi ragam mereka!

Cast : Didie Alias|Rosnah Mat Aris|Norkhiriah|Mak Engku

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/gNxAKyN2ZtLXHgxXA

Gelak 90 Saat

Synopsis : Bersama hos, Dato' AC Mizal saksikan barisan pelawak, selebriti dan influencer membuat barisan juri misteri ketawa dalam masa 90 saat! Mampukah mereka meraih wang tunai sebagai mata ganjaran? Sama-sama kita nantikan.

Cast : Dato' AC Mizal

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/j8sK8pS2zZgFpLCC7

Family Feud Malaysia (English)

Synopsis : Edisi Bahasa Inggeris Family Feud Malaysia dihoskan oleh Douglas Lim, menampilkan selebriti terkenal Malaysia dan keluarga mereka.

Cast : Douglas Lim

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/uuEjTGR2TbFqcAkV8

The Weakest Link Celebrity Specials

Synopsis : Pelawak Romesh Ranganathan menghoskan sebuah permainan yang melibatkan jumlah wang hadiah yang besar. Bolehkah peserta membuat rantaian jawapan yang betul dan mengelak daripada menjadi pautan yang paling lemah di dalam Kumpulan mereka?

Cast: Romesh Ranganathan

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/vWXS5V9DvjDTeAWz8

Running Man

Synopsis : Rancangan K-Variety yang wajib ditonton semua! Dalam pelbagai bentuk cabaran, setiap peserta perlu menyelesaikan beberapa siri halangan dan untuk menghapuskan sesame sendiri demi untuk mencapai kejuaraan.

Cast: Yoo Jae-seok, Ji Suk-jin, Kim Jong-kook

Link: https://astrogo.astro.com.my/link/qD7toqEjqFjA2QsB9

Saksikan semua program menarik di atas hanya di Astro GO dan VOD ! Tiada Astro GO? Jangan risau, ikut cara mudah ini untuk memuat naik Astro GO di telefon pintar dan gajet anda sekarang.

● Muat naik aplikasi Astro GO dengan hanya klik di sini (Google Play Store) atau di sini (Apple Store). Cara lain ada juga boleh strim secara terus melalui komputer riba anda di astrogo.astro.com.my

● Sambungkan Astro ID anda kepada Astro GO dengan mengikuti step di sini

● Log masuk Astro GO dengan mendaftar menggunakan Astro ID anda

● Pilih dan layan drama kegemaran anda sekarang

● Atau scan QR code di bawah untuk mendaftar