Pelakon dan usahawan, Puteri Sarah Liyana tidak kisah jika Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dikenakan agak lama.

Bunyinya agak pelik, tetapi menurut satu entri di Instagram miliknya, sepanjang PKP dijalankan dia dapat meluangkan masa bersama suaminya.

"RMO dengan you lama-lama pun takpea. I suka Sepanjang PKP ni mengadaplah each other 24/7 pagi, petang ,siang ,malam.

"kerana isteri yang melihat suami dengan kasih sayang dan suami pula yang melihat isteri dengan penuh kasih sayang, Allah s.w.t akan pandang dengan penuh rahmat," tulis Puteri Sarah.

RMO dengan u lama2 pun takpe, i suka ? Sepanjang PKP ni mengadaplah each other 24/7 pagi,petang,siang,malam hihihihi...kerana isteri yang melihat suami dengan kasih sayang dan suami pula yang melihat isteri dengan penuh kasih sayang , Allah s.w.t akan pandang dengan penuh rahmat ❤️❤️ #stayathome#besafeeveryone

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana) on


Semalam Puteri Sarah Liyana yang juga merupakan isteri kepada pengarah dan penerbit terkenal, Syamsul Yusof mengadakan majlis hari lahir untuk anak sulungnya.

"Sambutan ulang tahun kelahiran kecil-kecilan dari ayah dan mama untuk Syaikhul Islam dan Sumayyah.

"Happy birthday to my first born. You will always be my number one. Selalu sayang adik dan jaga adik walau apapun keadaan.

"Moga menjadi anak yang soleh. Tolong jangan cepat besar sangat abang dan adik," tulis Puteri Sarah.

•19th April 2020• . . A small birthday celebration from ayah & mama for Syaikhul Islam and Sumayyah ? Happy birthday to my first born. You will always be my number 1. Always,always sayang adik and jaga adik no matter what. Moga menjadi anak yang soleh...Please jangan cepat besar sangat abang and adik ???

A post shared by Puteri Sarah Liyana Megat (@puterisarahliyana) on


Puteri Sarah Liyana berkahwin dengan Syamsul Yusof pada Mac 2014 dan mereka dikurniakan dengan sepasang cahaya mata iaitu Syaikhul Islam dan Sumayyah.