Laman Utama

“Maafkan Ummi Sayang” - Hasrat Bertemu Anak-Anak Di Singapura Punah, Sajat Dihantar Pulang ke Australia

Izwan Isa
18/09/2022
01:50 MYT
Umum mengetahui yang usahawan kontroversi, Nur Sajat yang kini berada di Australia ‘enggan’ pulang ke tanah air memandangkan beberapa perkara dan isu yang melibatkan dirinya dan juga pihak berkuasa serta mahkamah.
Keengganannya untuk tidak pulang ke Malaysia turut dapat dilihat sewaktu bapanya jatuh sakit beberapa bulan lalu. Ketika itu, Sajat hanya mengirimkan wang rawatan selain melepaskan rindu menerusi panggilan video.
Terbaharu, difahamkan yang Sajat terbang ke Singapura bagi bertemu dengan anak-anaknya.
Bagaimanapun, hasrat hatinya ingin bersua muka dengan belahan jiwa tidak kesampaian apabila Sajat tidak dibenarkan masuk ke negara itu.
Menerusi satu perkongsian di Instagram, Sajat yang tiba di negara tersebut tidak dibenarkan masuk dan dihantar semula pulang ke Australia.
“Ummi dah buat yang terbaik untuk kita berjumpa. Ummi datang jauh-jauh untuk jumpa anak-anak ummi akur keputusan. Maafkan ummi sayang.
“Ini je peluang yang immi jumpa anak ummi. Maafkan ummi sayang. Ummi kena hantar balik ke Australia, I’m really sorry,” luahnya.
Sebelum ini, Sajat difahamkan akan datang ke Singapura atas urusan perniagaan dan kesempatan itu juga digunakan untuk dengan anak-anaknya.
Mengikut informasi yang dikongsi, Sajat sepatutnya berada di Singapura pada 16 hingga 18 September untuk menghadiri ekspo The Wedding Asia 2022.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dekta Pernah Hilang Di KL, Shuib & Arwah Siti Sarah Panik - "Dalam Beberapa Saat Saja..."

gempak
25/07/2024
02:55 MYT
Menerusi perkongsian di Instagram (IG), anak kedua Shuib yang mesra dengan panggilan Dekta itu dikatakan hilang ketika masih kecil.
Berita

Penoreh Getah Mengaku Tak Bersalah Rog*l Anak Kandung

gempak
24/07/2024
06:49 MYT
Seorang penoreh getah mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen pada Rabu, atas dua pertuduhan merogol anak perempuan kandungnya sejak 2019.
Hiburan

Didakwa Tidak Mempunyai Hubungan Baik, Ini Respons Bapa Zara Zya - “Saya Tak Pernah Pun Sekilas Ada Rasa Benci Pada Dia…”

gempak
22/07/2024
08:55 MYT
Bapa kepada pelakon Zara Zya iaitu Zainuddin memilih untuk tidak mengulas lanjut mengenai dakwaan dia tidak mempunyai hubungan yang baik dengan anak perempuannya itu.
Berita

Stroller Bayi Kembar Terjatuh Di Landasan Keretapi, Dua Maut! - "Tindakan Ayahnya Sangat Berani Walau Akhirnya ..."

gempak
22/07/2024
05:45 MYT
Seorang kanak-kanak dan bapanya terbunuh dirempuh keretapi apabila kereta sorong bayi yang dinaiki mangsa berusia dua tahun itu terjatuh di landasan stesen Carlton di selatan Sydney, pada Ahad.
Hiburan

Tak Mahu Ulas Tentang Isu Rumah Tangga, Mawar Rashid Mahu Fokus Besarkan Anak

gempak
21/07/2024
23:58 MYT
Pelakon Mawar Rashid, 29, tidak mahu membahaskan mengenai bekas suami, Raf Yaakob, 39, selepas berpisah pada November tahun lalu kerana bimbang timbul salah faham antara mereka berdua.