,
Berita

Mahu Kepuasan Dalam Satu Kotak? Inilah 'The One' Yang Anda Cari

Asraf Aided
26/06/2019
09:42 MYT
Kepada anda yang selalu inginkan kesempurnaan dan sesuatu yang 'ekstra', inilah jawapan kepada pencarian anda selama ini!
Dalam kesibukan menguruskan urusan harian, sudah tentu anda mahu sesuatu yang cepat dan memudahkan.
KFC kini menampilkan hidangan terbaru KFC The One Box yang mempuyai enam sajian dalam satu kotak. Ia tentu menjanjikan kepuasan kepada anda! Anda boleh menikmati pelbagai jenis makanan pada masa yang sama!
Enam sajian KFC The One Box ini mengandungi Ayam KFC, Burger Zinger, Loaded Potato Bowl, Kentang Putar, Coleslow dan Minuman, inilah yang dinamakan lagi banyak lagi syok!
Tentang harganya pula, jangan risau, sudah tentu KFC menawarkan harga yang sangat berpatutan dengan hidangan yang sangat menyelerakan.
Anda harus pilih salah satu antara Loaded Potato Bowl ataupun Cheezy Wedges untuk set KFC The One Box ini mengikut citarasa tersendiri.
Untuk set bersama Loaded Potato Bowl, anda boleh dapati dengan hanya RM 19.90. Bagi set bersama Cheezy Wedges pula, harganya pula hanya RM 17.90.
Apa tunggu lagi? Cepat dapatkan KFC The One Box ini! Ingat, hidangan yang kaya dengan letusan rasa ini bukan sahaja sesuai untuk anda, ia turut boleh dinikmati oleh ahli keluarga dan teman-teman, bawa mereka ke restoran KFC berhampiran segera!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Gaya Hidup

Ratu Cantik Indonesia Ketut Permata Juliastrid Dimahkotakan Juara Sulung Miss Cosmo 2024! Semak Fakta Menarik Tentangnya

gempak
06/10/2024
11:35 MYT
Edisi sulung Miss Cosmo 2024 telah menobatkan gadis kelahiran Bali, Indonesia iaitu Ketut Permata Juliastrid Sari sebagai juara.
Hiburan

Belum Ada Rezeki Nak Kahwin, Daiyan Trisha Cari Calon Suami Ada ‘Connection’ Dengan Allah - “Kalau Dia Serius, Jom Kahwin!”

gempak
06/10/2024
09:55 MYT
Pernah menyasarkan untuk berkahwin pada usia 25 tahun, pelakon dan penyanyi Daiyan Trisha bagaimanapun berkata dia belum mempunyai rezeki untuk bergelar isteri buat masa kini.
Viral

“Kerek, Hilang Rasa Hormat”- Netizen Menyampah Lihat Sikap Kakak Fasi Perangai Acah Senior

gempak
06/10/2024
09:25 MYT
Tular di media sosial X apabila seorang individu meluahkan rasa kurang puas hati terhadap fasilitator wanita ketika minggu orientasi sebuah universiti tempatan.
Berita

Polis Tahan ‘Atok’, Warga Asing Berpakaian Songsang Sertai Larian Pan Asia 2024

gempak
06/10/2024
08:55 MYT
Tiga lelaki sudah ditahan polis bagi membantu siasatan insiden berkelakuan tidak senonoh serta lucah semasa program larian antarabangsa Pan Asia 2024 di Kota Tinggi.
Hiburan

Haliza Maysuri Tunjuk Cara Sebenar Makan Caviar, Beri Pesanan - “Jangan Main Order Saja, 100g Je Dah Dekat RM1,000”

gempak
06/10/2024
08:25 MYT
Usahawan dan jutawan tudung Bawal Exclusive Haliza Maysuri menjadi perhatian netizen selepas berkongsi cara-cara menikmati juadah mewah iaitu Kaviar.
BorakSeeni