Laman Utama

Mahu Nabil, Radin, Pak Azad Mengacara Secara Percuma Di Majlis Anda, Ernie Zakri Pun Nak Menyanyi Free, Ini Caranya!

Azwa Rahman
26/07/2022
09:26 MYT
Kalau nak meraikan apa-apa acara, pengacara majlis atau pun hos memainkan peranan penting untuk memastikan kelancaran perjalanan aturcara.
Nak mencari pengacara berpengalaman atau yang dari kalangan selebriti juga, memakan ribuan ringgit.
Cara paling senang anda nak dapatkan pengacara popular, malah bukan seorang tetapi tiga orang, anda hanya perlu menang peraduan Hos 3 Kepala!
(Embed)
Penyertaan dibuka untuk mana-mana individu yang mahu kan announcer 3 Pagi ERA menjadi hos untuk apa sahaja majlis termasuklah perhimpunan sekolah, majlis bersara, majlis kahwin dan sebagainya.
Tambah istimewa apabila penyanyi popular Ernie Zakri turut menyatakan hasrat untuk menyertai Hos 3 Kepala dengan menyanyi secara percuma di majlis yang dipilih.
Dah tahu cara penyertaan, jangan lupa maklumkan mengapa majlis anda unik sehingga memerlukan tiga penyampai radio popular Nabil Ahmad, Radin dan Pak Azab untuk memeriahkan majlis anda.
Jangan risau, bayaran adalah PERCUMA! Anda cuma perlu sediakan tempat sahaja untuk tiga orangpenyampai radio ini menjadi hos di majlis anda.
Apa tunggu lagi, hantarkan penyertaan anda di laman web ini. (Hyperlink: https://era.syok.my/khas/hos-3-kepala-era
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Ernie Zakri Enggan Komen Lebih Lanjut Isu Diperlakukan Tidak Professional - “Lambat Laun Orang Akan Tahu Juga”

gempak
26/07/2024
09:55 MYT
Penyanyi Ernie Zakri tampil mengulas mengenai isu ciapan di X yang pernah di muatnaik beberapa minggu lepas.
Hiburan

Nabil Ahmad Mohon Cuti Dengan Bos ERA Guna Billboard Gergasi - "Saya Dah Lama Minta, Tapi Susah Nak Lulus"

gempak
17/07/2024
16:55 MYT
Penyampai radio ERA Nabil Ahmad tampil dengan aksi unik memohon cuti dengan majikannya, Dhen, menggunakan papan layar iklan gergasi di Bukit Bintang.
Hiburan

Universal Music Malaysia & Alternate Records Kini Jadi Rakan Strategik, Pacu Revolusi Muzik Tempatan!

gempak
15/07/2024
18:00 MYT
Dua ‘label’ berkolaborasi menjadi rakan strategik pemasaran muzik tempatan! Gabungan antara syarikat rakaman muzik tempatan Alternate Records dan syarikat rakaman bertaraf antarabangsa, Universal Music Malaysia dijangka membawa revolusi dalam landskap muzik tempatan dan bakal membuka peluang baharu untuk artis-artis tempatan untuk meluaskan pengaru
Hiburan

Shuk Sahar Dedah Shuib Bagi Pinjam Wang Sehingga RM10,000, Nabil Ahmad & Ebby Yus Pula Terus ‘Bank In’ - “Ada Yang Sampai Bini Suruh Block”

gempak
10/07/2024
02:55 MYT
Pernah hilang sumber pendapatan disebabkan terpalit kontroversi, pelawak dan pengacara Shuk Sahar mendedahkan rakan sepejuangannya iaitu Shuib pernah meminjamkan wang sehingga RM10,000 kepadanya.
Hiburan

“Kita Kena Sedar Bila Masuk Dalam Industri Ini Kena Terima Yang…” - Nabil Ahmad

gempak
09/07/2024
06:55 MYT
Penyampai radio Era FM iaitu Nabil Ahmad berkata seorang selebriti yang memilih untuk masuk dalam industri seni perlu belajar untuk menerima kritikan memandangkan bukan semua orang meminati.