Laman Utama

Marketing Atau Betul-Betul? Kongsi Gambar Berdua, Hubungan Shuib & Zara Jadi Tanda Tanya Netizen

Izwan Isa
23/08/2022
00:50 MYT
Sejak kebelakangan ini, pelbagai nama selebriti wanita sering dikaitkan dengan pelawak dan pelakon Shuib Sepahtu.
Ada yang mengatakan dramatis Wan Sharmila merupakan wanita yang paling dekat dengan Shuib selepas aksi mesranya dengan anak-anak usahawan itu tular di internet.
Namun, nama pelakon Zara Zya turut menjadi sebutan apa Shuib dilihat kerap berkongsi gambar bersama di Instagram.
Terbaharu, dalam satu perkongsian di Instagram, kedua-dua selebriti ini sekali lagi menimbulkan tanda tanya dalam kalangan netizen.
Menerusi satu foto yang dimuat naik oleh Shuib, lelaki berusia 38 tahun itu menulis: “Nak cakap ya pun tidak, nak cakap tak pun tidak. Ia di tengah-tengah. Ha, macam mana tu, boleh tolong explain tak awak?” tulisnya sambil meletakkan nama akaun Instagram Zara Zya.
Di ruang komen, Zara secara ringkas menulis: “Seganlah nak explain,” tulisnya.
Sementara Zara di akaun Instagramnya turut memuat naik gambar bersama Shuib dengan menulis kapsyen: “Insya-Allah, jadikan awak?” ungkapnya.
Ramai antara pengikut Shuib yang berharap agar ‘perhubungan’ mereka berakhir dengan berita gembira.
Begitupun, ada juga yang dapat menghidu bahawa setiap apa yang dikongsikan oleh mereka berdua hanyalah kandungan untuk pemasaran (marketing semata-mata).
“Bukak cawangan Bubble Bee la ni.”
“Mesti Zara buka Bubble Bee.”
“Marketing hebat.”
Buat masa ini, baik Zara mahupun Shuib, masing-masing tidak mengesahkan status mereka berdua, adakah sebagai rakan atau teman istimewa.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Didakwa Tidak Mempunyai Hubungan Baik, Ini Respons Bapa Zara Zya - “Saya Tak Pernah Pun Sekilas Ada Rasa Benci Pada Dia…”

gempak
22/07/2024
08:55 MYT
Bapa kepada pelakon Zara Zya iaitu Zainuddin memilih untuk tidak mengulas lanjut mengenai dakwaan dia tidak mempunyai hubungan yang baik dengan anak perempuannya itu.
Viral

Guna Nama Zayn Rayyan Untuk Jual Produk, Netizen Kritik Penjual Guna Marketing Murahan - "Tak Sensitif Langsung!"

gempak
14/06/2024
00:57 MYT
Satu akaun di Platform X baru-baru ini dikritik oleh warganet apabila menggunakan nama kanak-kanak autisme, Zayn Rayyan yang menjadi mangsa pembunuhan sebagai salah satu cara pemasaran produk di media sosial.
Hiburan

Izinkan Kisah Disihir Jadi Filem, Ustaz Kazim Nafi Guna Tragedi Gelap Sebagai Marketing - "Tak Berlakon Pun Orang Kenal Saya"

gempak
12/06/2024
08:55 MYT
Pendakwah selebriti, Datuk Mohd Kazim Elias menerangkan bahawa dirinya tidak pernah berniat 'menggunakan' pengalaman disihir sebagai salah satu cara mempromosikan diri sendiri.
Hiburan

“Dah Boleh Duduk Perlahan-Lahan, Sedikit Berjalan” - Zara Zya Syukur Selamat Jalani Pembedahan

gempak
03/06/2024
15:00 MYT
Pelakon, Zara Zya selamat menjalani pembedahan membuang beberapa ketumbuhan serta rawatan untuk dua sindrom yang dihidapinya iaitu Cervical Facet dan Lumbar Facet Syndrome.
Hiburan

“Memang Saya Tak Pernah Memilih Pun” - Zara Zya

gempak
10/03/2024
13:55 MYT
Zara tak kisah pegang watak sama.