Dalam dunia yang mencabar ini, bagaimana kita menetapkan minda untuk berehat, bersantai dan menikmati kehidupan? Bagaimana kita menguruskan masa untuk memastikan minda sentiasa sihat?

Berhadapan dengan pelbagai cabaran dalam kehidupan adalah perkara biasa. Namun, tidak salah untuk kita warnakan kehidupan dengan mengisi kebahagiaan walaupun ketika sibuk.

Sama seperti HUAWEI dengan pakej Kombinasi Pengembaraan Pintar. Pakej ini diperkenalkan untuk membantu memastikan perjalanan anda bebas tekanan dan tidak perlu risau tentang berbelanja lebih kerana pakej istimewa ini hanya RM22.13 sehari.

Ketahui lebih lanjut bagaimana peranti HUAWEI yang luar biasa ini boleh membuat percutian anda menjadi satu memori yang diingati serta bebas dari tekanan.

Perhubungan Lancar On-The-Go

Siri Huawei Mate 30 adalah peranti yang menghubungkan anda dengan dunia tanpa gangguan walaupun sedang meneruskan perjalanan.

Mate 30 Pro



Mate 30 Pro mempunyai prestasi Kirin 990 yang sangat berkuasa. Peranti pintar ini dilengkapi dengan keupayaan quad kamera 40 Megapiksel (MP) Supersensing Camera, 40MP Cine camera, 8MP kamera Telephoto dan kamera 3D Depth Sensing yang boleh menghasilkan bokeh.

Selain itu, ia juga mempunyai fungsi ultra slow mo dan 4K time lapse di mana anda boleh menggunakan fungsi-fungsi ni untuk mengambil gambar pelancongan yang unik dan menarik bersama keluarga atau kawan anda. Tambahan pula, dengan keupayaan ultra low-light Mate 30 Pro, anda juga boleh mengambil gambar yang jelas dan terang walaupun dalam keadaan yang gelap.

Walaupun sudah seharian digunakan, jangan risau. HUAWEI SuperCharge boleh dicas bila-bila masa, di mana jua supaya anda bersedia untuk cabaran berikutnya. Ia juga adalah fon pertama di dunia dengan cas tanpa wayar 27W.


Watch GT 2



Dengan HUAWEI Watch GT2, sebarang maklumat atau mesej penting tidak akan hilang kerana ia disambungkan terus dengan Mate 30 pro.

Bukan itu sahaja, anda boleh pantau kesihatan dan mengetahui kadar degupan jantung serta dapat melihat laporan penuh pada telefon pintar Mate untuk menguruskan kesihatan supaya anda berada dalam keadaan lebih baik.

Anda juga dapat membuat dan menjawab panggilan pada pergelangan tangan tanpa membawa telefon pintar anda keluar semasa aktiviti luar rumah ataupun beriadah.

Bagi yang menggemari muzik, anda boleh memainkan muzik hanya di pergelangan tangan pada bila-bila masa.

FreeBuds 3



Freebuds 3, earfon tanpa wayar open fit yang pertama di dunia dengan pembatalan bunyi aktif membolehkan anda menikmati muzik dengan gembira kerana dilengkapi dengan teknologi pengurangan bunyi pintar yang unik.

Dalam pada itu, anda boleh merasai sendiri pengalaman merasai bunyi muzik dan panggilan telefon dengan lebih jelas.

Huawei FreeBuds3 dicipta berdasarkan algoritma pemilihan saluran Bluetooth 5.1 generasi baru yang secara dinamik mengenal pasti kumpulan yang tertakluk kepada gangguan Wifi dan dengan cepat dapat menyesuaikan diri dengan pembatalan bunyi. Ia secara tak langsung membolehkan anda merasai pengalaman audio tanpa gangguan.

Ia juga telah direka dengan reka bentuk yang ringkas supaya sentiasa selesa walaupun dipakai berjam-jam lamanya.

Kaca Mata HUAWEI X Gentle Monster



HUAWEI X Gentle Monster adalah alat terhebat yang boleh dipakai khususnya untuk gaya hidup yang bijak.

HUAWEI X Gentle Monster memberikan imaginasi yang hebat walau dalam situasi yang berbeza kerana ia dari optic ke kaca mata hitam.

Apa yang lebih menarik, terdapat pembesar suara yang tersembunyi untuk kejelasan audio yang mengagumkan. Kalau ingin menjawab panggilan telefon hanya dengan satu sentuhan (tap) sahaja.


HUAWEI MediaPad M6



Menariknya tentang HUAWEI MediaPad M6 adalah dengan cip terkuat HUAWEI Kirin 980.

Dengan skrin GPU Turbo 3.0 dan 2K HD, ia membawa prestasi yang paling hebat dan pengalaman permainan menakjubkan dalam sejarah HUAWEI. Untuk kali ini, terdapat empat saluran baru yang direka dalam system four-speaker.

HUAWEI MediaPad M6 adalah tablet pertama yang mempunyai sokongan Dolby Atmos dan Dolby Vision, serta penambahan kualiti profesional Harman Kardon. Dengan empat pembesar suara dan empat saluran sistem bunyi MediaPad M6, audio dan video berada pada tahap yang sangat baik justeru menjadikannya peranti paling menakjubkan.

Rangkaian HUAWEI adalah pilihan yang tepat untuk percutian yang menyeronokkan dan menyenangkan serta akan sentiasa berhubung dengan dunia teknologi.

Pelan ansuran HUAWEI memudahkan rakyat Malaysia untuk memiliki apa-apa produk HUAWEI.

Untuk lebih informasi, layari huaweitogether2020.3ex.com.my