Advertorial

Mereka Lakukan Cabaran Ekstrim Ini Dalam SAMSUNG GALAXY S10 UNBEATEN! Nak Menang Galaxy Buds? Ini Caranya

Badrul Hashim
19/04/2019
08:56 MYT
Anda cabar, dan mereka akan lakukannya! Inilah rancangan terbaharu di kaca televisyen anda - SAMSUNG Galaxy S10 Be UNBEATEN. Empat orang selebriti bersama dengan seorang peminat untuk setiap daripada mereka akan melakukan cabaran ekstrim yang anda tentukan.
Yaya, Haiqal, Shalma dan Haze akan melakukan cabaran ekstrim seperti lompat, gayut, terjun serta kayuh yang bukan sebarangan aktiviti.
Hebatnya, semua rakaman video aktiviti mereka itu nanti akan dibuat menggunakan kamera telefon pintar SAMSUNG Galaxy S10 dengan kualiti 4K yang sememangnya sesuai untuk siaran televisyen.
Dengan SAMSUNG Galaxy S10, sebuah program televisyen interaktif pertama seumpamanya di Malaysia bakal memberikan cabaran kepada para selebriti ini serta peminat mereka. SAMSUNG Galaxy S10 Be UNBEATEN membolehkan mereka menyahut aksi-aksi ekstrim yang mereka impikan.
Bagaimana anda boleh terlibat sama? Anda boleh menentukan cabaran apa yang bakal dilakukan mereka dalam setiap episod SAMSUNG Galaxy S10 Be UNBEATEN. Setiap daripada mereka mempunyai dua pilihan cabaran ekstrim yang perlu dilakukan.
Anda boleh pilih cabaran ektrim mana yang perlu mereka lakukan, A atau B, dan anda boleh saksikan mereka melakukannya dalam episod SAMSUNG Galaxy S10 Be UNBEATEN di kaca televisyen anda.
Bukan itu sahaja, anda juga berpeluang memenangi sepasang Galaxy Buds. Mudah sahaja, anda hanya perlu layari www.s10beunbeaten.com
Jika mereka mampu merakamkan aktiviti ekstrim mereka menggunakan telefon pintar SAMSUNG Galaxy S10 untuk program televisyen, bayangkan apa yang anda mampu lakukan dengan SAMSUNG Galaxy S10 anda.
Malah SAMSUNG Galaxy S10 turut mempunyai ciri-ciri terbaru seperti sokongan pengecasan nirwayar berbalik. Dengan pengecasan nirwayar ini anda boleh mengecas peranti lain dengan sokongan pengecasan nirwayar Qi. Ini bermakna, anda boleh mengecas peranti lain termasuklah mengecas aksesori seperti Galaxy Buds dan Galaxy Watch Active.
SAMSUNG Galaxy S10 juga dilengkapi dengan pengimbas cap jari berasaskan ultrasonik. Ia membolehkan anda mengakses telefon dalam apa jua keadaan cahaya dan ketika jari anda basah. Malah, pengimbas cap jari ultrasonik ini menggunakan gelombang bunyi untuk menghasilkan imej 3D cap jari anda, menjadikan telefon anda lebih selamat berbanding pengimbas cap jari berasaskan optikal.
SAMSUNG Galaxy S10 Be UNBEATEN akan bersiaran setiap hari Selasa, pukul 8:30 malam di Astro Ria, saluran 104.
Jangan lupa, layari www.s10beunbeaten.com
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Advertorial

Nak Tonton Ke Kodiang With Love Dengan Barisan-Barisan Pelakon? Beli Ribena Untuk Berpeluang Memenangi Tiket Secara Eksklusif Ke Tayangan Drama

gempak
16/05/2024
13:25 MYT
Buat peminat-peminat Ke Kodiang With Love, apa persamaan Hun Haqeem dengan Ribena? Nak tahu jawapannya? Mestilah dua-dua sama-sama manis! Jadi untuk tambahkan lagi kemanisan itu, Ribena telah menjalankan satu pertandingan di mana peminat-peminat berpeluang menyaksikan tayangan Ke Kodiang With Love finale bersama pelakon-pelakon drama tersebut.
Advertorial

Teringin Rasai Pengalaman Percutian Bermusim Paling Best? Melbourne Adalah Jawapannya

gempak
28/04/2024
08:55 MYT
Bestnya Melbourne!
Advertorial

Mahukan Percutian Best? Ini 5 Sebab Ohsem Kenapa Melbourne Destinasi Sesuai Untuk Musim Luruh & Sejuk

gempak
27/04/2024
13:39 MYT
Bestnya!
Advertorial

Pergi Caltex Bukan Sekadar Isi Minyak, Ini Tiga Perkara Yang Korang Akan Dapat Jika Singgah!

gempak
16/04/2024
12:55 MYT
Korang mesti love.
Advertorial

Adakah Ini Takdir Terindah? Saksikan Cara Ajip Menawan Hati ‘Crush’ Dalam Mini Series Ke Kodiang With Love

gempak
02/04/2024
04:55 MYT
Apa itu ‘Takdir Terindah’? Mungkin setiap orang mempunyai deskripsi atau versi masing-masing tentang perkara tersebut. Namun, takdir terindah menurut Ajip adalah apabila dirinya bertemu kembali ‘crush’ dari zaman sekolah menengah, Naziah. Pertemuan tidak diduga itu terjadi selepas kereta yang dipandu Naziah rosak yang menyebabkan dirinya buntu un