Perjalanan berbulan madu pastinya mengujakan bagi pasangan pegantin baharu Kamal Adli dan Uqasha Senrose!

Uniknya bulan madu mereka menerusi program The House kali ini, pasangan romantis tersebut bakal mengembara di beberapa negeri yang ada di Malaysia dengan menaiki caravan.

Barang perkhemahan dah beli, pakaian pun dah disediakan, perjalanan yang mengambil masa hampir 10 hari ini pasti menjanjikan pengalaman yang berbeza untuk mereka berdua.

Memulakan perjalanan pada awal pagi, tak lengkap hari mereka dengan adanya sarapan yang memberikan tenaga.

Bukan setakat Kamal dan Uqasha, sesiapa sahaja kalau mahu memulakan perjalanan, sarapan pagi wajib ambil. Nak breakfast macam juara ataupun bungkus makan dalam kereta, pilihan itu terletak di tangan anda.

Mengikut rapat perjalanan romantis Kamal dan Uqasha, mereka dah tak sabar dan pastinya mereka mahukan sesuatu yang cepat dan mudah untuk sarapan pagi.

Singgah di McD Putrajaya, sambil memilih menu sarapan di dalam kereta, nampaknya pasangan ini memilih untuk makan burger, Kamal siap pesan Hashbrown!

Uqasha mula memesan makanan sewaktu dalam perjalanan dan Kamal terus keluar mengambil pesanan mereka setibanya di parkir restoran McD pilihan. Sangat cepat!

Mengikut jejak langkah pasangan romantik Kamal dan Uqasha, Gempak nak ajar 4 langkah mudah untuk anda memesan makanan kegemaran melalui aplikasi McD

1. Bawa pulang dimana anda buat pesanan di telefon dan ambil di kaunter. Puas dapat makan di rumah.
2. Makan di restoran pun lagi senang. Anda boleh terus duduk, buat pesanan di telefon dan makanan akan dihantar kepada anda.
3. Pandu lalu akan lebih cepat, buat pesanan di telefon dan ambil di kaunter pandu lalu.
4. Pandu masuk pun ada! Buat pesanan di telefon dan tunggu makanan anda sampai di laluan pandu masuk.

Gunakan sahaja kelebihan ini, Pesan dan Ambil di McD, Kami jamin anda akan mendapat tiga kebaikan ini:

1. Mudah dan ringkas.
2. Tak perlu beratur, relaks dan nikmati hidangan anda.
3. Jimat masa.

Jangan buang masa, gunakan langkah mudah ini untuk buat pesanan melalui aplikasi McD. Untuk maklumat lanjut, layari https://www.mcdonalds.com.my/bm/mcdapp

Saksikan episod pertama program The House Kamal & Uqasha yang bersiaran pada setiap hari Rabu pada jam 9.30 malam. Anda juga boleh strim secara terus di Astro Go.