Siri online kegemaran ramai, Geng Mak Mak Edisi Cuti Sekolah menampilkan konflik yang dihadapi golongan ibu masa kini.

Episod kali ini memaparkan masalah yang dihadapi oleh Zehan (watak dipegang oleh Elvina Mohamad). Zehan merupakan seorang ibu yang tidak bekerja dan hanya menjalankan tanggungjawab harian sebagai suri rumah.

Musim cuti sekolah tiba, Zehan menyangka urusan harian untuk menjaga anak-anaknya di rumah akan berjalan lancar tanpa masalah. Seperti biasa, kebanyakkan ibu di luar sana juga akan beranggapan sebegitu kerana anak-anak ada di depan mata sahaja.

Namun begitu, sangkaan Zehan ternyata salah apabila anak-anaknya mula menunjukkan sifat-sifat tantrum kerana mereka berasa bosan dan tiada aktiviti menarik yang boleh dilakukan di rumah. Bagaimana Zehan berhadapan situasi ini?

Pada mulanya, Zehan agak tertekan, namun apa yang berlaku seterusnya? Yang pasti, Zehan tabah menghadapi dugaan dengan menggunakan ubat gigi Darlie yang sentiasa memberi kesegaran dengan pati pudina asli, nafaspun segar berpanjangan!


Akhirnya, Zehan mampu menangani masalah tersebut dengan caranya sendiri!
Selain Elvina, GMM turut dibintangi oleh barisan pelakon popular seperti Nad Zainal, Rita Rudaini, Sazzy Falak dan Fatin Afeefa.

Jangan lepaskan peluang menonton GMM di www.gempak.com . GMM juga boleh ditonton menerusi laman Facebook serta Instagram TV Gempak.