Adakah anda seorang 'gamers'? Jika ya anda wajib untuk cuba 'line up' baru ditawarkan HUAWEI menerusi pakej 2020 ini kerana ia bakal menjadikan pengalaman bermain anda lebih maksima.

Malah, dengan gajet serta peranti terbaru ditawarkan HUAWEI tidak mustahil impian anda untuk bergelar pemain gaming professional boleh tercapai.

Mahal? Tak perlu risau ndaa boleh menikmati ganjaran gaya hidup ‘smart’ bersama HUAWEI dalam bajet bulanan with HUAWEI Together 2020!

Miliki beberapa gajet Huawei Smart Life serendah RM8.97 sehari!



Namun, untuk pakej gaming ini ia bakal merangkumi siri HUAWEI Mate 30, jam tangan pintar Watch GT 2 dan FreeBuds 3 yang hanya bernilai RM25.69 sehari.


Ini antara yang anda perlu tahu!

Sambungan Lancar On-The-Go Dengan Siri HUAWEI Mate 30



Siri Huawei Mate 30 merupakan peranti yang menghubungan anda dengan dunia luar dan sentiasa memastikan anda mampu menikmati kelebihannya tanpa sebarang gangguan.

Malah, HUAWEI Mate 30 menjadi buruan 'kaki gamers' diluar sana kerana menampilkan fungsi berkuasa untuk permainan yang lancar.

Peranti ini dikuasakan cip pemprosesan terhebat HUAWEI ketika ini iaitu Kirin 990.

Cip pemprosesan Kirin 990 ini cukup hebat untuk memproses setiap permainan dengan grafik serta kadar frame yang tinggi dengan amat mudah. Tiada masalah lagging!

Selain itu, bagi HUAWEI Mate 30 Pro ia turut dilengkapi interaksi sentuhan apabila pengguna hanya perlu menggerakkan jari di bahagian tepi.

Untuk gaming anda boleh gunakan fungsi 'Side-Touch LR buttons' untuk jadikan Mate 30 Pro anda sebagai controller gaming yang lengkap.

Seperti mana anda bermain permainan konsol seperti itulah anda menggunakan Mate 30, hebat bukan?

Pada masa sama, Siri Mate 30 merupakan telefon pintar pertama di dunia yang didatangkan dengan kamera Cine 40-Megapixel.

Bukan itu sahaja Mate 30 Series, dilengkapi dengan Kawalan Gesture AI Interaktif dan dikuasakan dengan mode AI Private View yang menjanjikan ruang privasi lebih baik buat anda.

Ia juga merupakan gajet pertama yang mempunyai fungsi mengecas tanpa wajar pertama di dunia dengan kemampuan 27W. Oleh itu masalah bateri bukan lagi masalah untuk anda bermain game!

Freebuds 3



Freebuds 3 merupakan satu peranti pintar yang hadir dengan fungsi penapisan bunyi bising yang amat baik.

Selain mendengar lagu, fungsi tapisan bunyi ini boleh menjadikan pengalaman bermain game anda lebih 'immersive' dan menyeluruh.

Paling penting, rekaannya Freebuds 3 ini juga dan selesa digunakan untuk jangka masa panjang. Tiada masalah untuk bermain game berjam-jam lamanya.

Huawei FreeBuds3 juga direka berdasarkan generasi baru Bluetooth yang mempunyai algoritma dinamik.

Fungsi tersebut dapat mengenal pasti bands yang menerima gangguan WiFi dan boleh menapis gangguan bunyi dengan cepat. Barulah pro!

Dengan satu cas penuh, FreeBuds 3 boleh tahan selama 4 jam tanpa henti untuk permainan musik. Jikalau anda mengaktifkan pembatalan bunyi secara aktif, ia akan menggunakan lebih banyak batteri.

Untuk penggunaan yang terbaik, gunakan FreeBuds 3 bersama peranti HUAWEI yang menggunakan software terbaru EMUI 10. Dengan menggunakan FreeBuds 3 dengan kotak cas tersebut, ia boleh bertahan sebanyak 20 jam.

Fungsi Huawei 'One Touch' Pada Siri MateBook 13



Jika anda rasa saiz skrin Mate 30 tidak cukup untuk kepuasan gaming, anda boleh gunakan MateBook 13.

Dengan keupayaan kolaborasi ‘multi-screen’ yang terdapat pada fon Mate 30 dan MateBook 13, anda boleh kawal mana-mana skrin dengan mudah.

Gunakan fungsi NFC pada peranti anda dan hanya satu sentuhan, anda boleh terus hubungkan telefon pintar ke MateBook 13, walaupun dalam keadaan tiada network.

Perlu diingatkan sistem peranti anda perlulah dikemas kini kepada EMUI9.1.

Siri MateBook 13 ini menampilkan ciri gaming yang cukup hebat apabila dilengkapi efek penyejukan pantas menerusi penggunaan kipas 'shark fin' versi 2.0.

Penggunaan jenis ini mampu menghasilkan skala angin lebih besar, kesan pelesapan haba lebih berkesan selain turut disokong dengan dua 'heat pipe'.
Jadi anda boleh beraksi dan bermain game selama mana anda mahu!


WiFi Q2 Pro



Satu perkara yang penting untuk 'gamers' adalah kelajuan internet yang stabil.

Janganlah kerana kualiti internet yang teruk, rangking anda turun.

Oleh itu, HUAWEI WiFi Q2 Pro juga berguna untuk tujuan penstriman video mahupun untuk bermain game kerana tiada lengah masa atau lagging.

Ini kerana HUAWEI menggunakan Huawei Lingxiao 5630 yang menjanjikan kelajuan lebih tinggi dan komunikasi yang lebih stabil.

Dengan HUAWEI WiFi Q2 Pro, tiada lagi zon mati atau gangguan isyarat internet yang menjejaskan kerja atau gaming anda.

Ia juga dilengkapi dengan Protokol Internet IPv6 versi yang merupakan protokol IP terkini bagi dunia Internet. Pilihan standard encryption yang dimilikinya membuatkan ia sukar untuk mengganggu komunikasi antara pengguna dan pelayar.

Paling penting tiada kabel rangkaian diperlukan, satu kabel boleh dipasang secara automatik antara 'slave route' dan 'master route'.

Anda boleh bandingkan perbezaan kelajuan serta kualiti internet apabila menggunakan peranti ini. Senang cerita, ia antara yang paling wajib ada untuk gamers.


Produk HUAWEI Smartlife Sesuai Untuk Pelbagai Gaya Hidup Dan Keperluan!



Kesemua peranti di atas bakal melengkapkan gaya hidup anda lebih berkualiti dan buat gamers, pastinya ia bakal memberikan pengalaman lebih hebat!

Gunakan sepenuhnya Mate dan hubungkan ia dengan gajet pintar Huawei untuk pengalaman sebenar ekosistem Huawei.

Dengan pelan ansuran Huawei, ia memberikan kemudahan kepada anda untuk memiliki apa jua produk Huawei.

Bagi maklumat lanjut mengenai pembelian, anda boleh layari, huaweitogether2020.3ex.com.my