Laman Utama

“Nak Jadi Pelakon Ke Pelacur Di Set?” - Nabila Huda Geram Heroin Menggatal Dengan Suami Bella Astillah

Shahrin Zulkifle
31/01/2023
03:00 MYT

Baru-baru ini pelakon dan penyanyi Bella Astillah mendedahkan ada seorang heroin drama yang membuat pengakuan dengan menyatakan dirinya sudah jatuh cinta dengan suaminya, Aliff Aziz.

BACA: Bella Astillah Dedah Ada Heroin Drama Jatuh Cinta Dengan Aliff Aziz - “Dia Kata Dia Bodoh Tersuka Suami Saya…”

Susulan pendedahan tersebut, ia telah menarik perhatian orang ramai termasuk pelakon Nabila Huda yang turut meluahkan rasa geram dengan tindakan heroin berkenaan.

Kata Nabila atau mesra disapa Abil, tindakan heroin tersebut berbuat demikian bakal merosakkan namanya di dalam industri selain kerjayanya sebagai pelakon turut terjejas.

“Siapa perempuan itu? yang shooting sekali dengan Aliff tu ke? New aktor kan? Meh sini aku ganyang dia, mengada ‘ter’ suka suami orang.

“Nak jadi pelakon ke nak jadi pelacur di set? Itu antara salah satu sebab yang boleh merosakkan kerjaya awak sebagai seorang pelakon.

“Tak boleh nak kawal nafsu dan fokus bukan untuk berlakon tapi menyundal dekat set,” katanya.

Nabila meluahkan rasa kesalnya itu menerusi ruangan balas pada sepotong video pendedahan yang dibuat Bella.

Dalam masa sama, anak kepada penyanyi Amy Search itu turut menasihati heroin tersebut agar fokus pada tanggungjawab sebenarnya sebagai pelakon ketika di set penggambaran.

“Tolong lah, buang sikap nak jatuh cinta di set, tersuka ke, terlanjur ke, please lah! Fokus dengan apa yang awak buat. Jadi seorang pelakon yang bagus dan hebat. Bukan jadi pelacur yang hebat! Faham?,” tambahnya.

Selain isu heroin ‘menggatal’, terdahulu pasangan Bella dan Aliff turut diuji dengan gangguan ilmu hitam yang cuba memisahkan hubungan mereka berdua sehingga menyebabkan kesihatan Bella dan keluarga terjejas.

Untuk info, Bella dan Aliff mendirikan rumah tangga pada 9 September 2016, namun mereka bercerai pada 16 Mei 2019 selepas Aliff berlaku curang.

Bagaimanapun, pasangan itu kembali rujuk semula dalam tempoh edah. Hasil perkahwinan mereka dikurniakan dua cahaya mata, Mohammad Ayden Adrean, 5, dan Ada Adreanna, 2.

Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dayang Areeda Cuak Lakonkan Babak Nasi Kangkang Untuk Jerat Aliff Aziz - "Saya Risau Pandangan Masyarakat"

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video yang memaparkan babak pelakon Dayang Areeda cuba menjerat Aliff Aziz dengan menggunakan ilmu sihir nasi kangkang mencuri perhatian ramai di media sosial.
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Berita

Gara-Gara Beri Anjing Makan Berlebihan Sehingga Mati, Wanita Dihukum Penjara Dua Bulan

gempak
25/07/2024
21:55 MYT
Mahkamah di New Zealand menjatuhkan hukuman penjara dua bulan ke atas seorang wanita kerana memberi makan anjing peliharaannya secara berlebihan sehingga mati, lapor News Straits Times.
Viral

"Lepas Saya Letak Tu, Tak Pernah Tengok Dah Sampai Sekarang" - Individu Dipercayai Penulis Surat Layang Kes Buli Arwah Zulfarhan Tampil Bersuara

gempak
25/07/2024
07:30 MYT
Pemilik akaun Instagram, dipercayai individu yang pernah mengirimkan surat layang tentang kes buli bekas penuntut Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM), Allahyarham Zulfarhan Osman Zulkarnain tampil memuatnaik hantaran mengimbas kejadian yang berlaku sekitar tujuh tahun lalu.