,
Laman Utama

"Nama Dia Disebut Kerana..."- Ini Jawapan Syamsul Yusof Tentang Ira Kazar, Akui Masih Sayangkan Puteri Sarah

Syafiqah Jalal
05/07/2022
04:27 MYT
Pengarah yang namanya menjadi sebutan, Syamsul Yusof tampil menjawab segala persoalan tentang isu rumah tangganya dengan Puteri Sarah selepas didakwa goyah kerana melibatkan orang ketiga iaitu pelakon Ira Kazar.
Menerusi satu temu bual khas dalam program Hard To Heart bersama pengacara tersohor, Datuk Aznil Hj Nawawi atau Pak Nil, Syamsul menjawab soalan mengenai siapa sebenarnya Ira Kazar.
"Ira Kazar lah, satu Malaysia dah kenal. Entah lah saya pun tak tahu...nama dia disebut tu sebab isteri saya yang keluarkan kenyataan itu," katanya ringkas.
Tidak cukup di situ, Pak Nil yang masih tidak berpuas hati dengan jawapan pendek itu terus bertanyakan siapa Ira Kazar pada dirinya.
"Siapa Ira Kazar to you?" tanya Pak Nil.
Kali ini pengarah Filem Mat Kilau itu menutup mulut rapat sambil tersenyum serta tidak lama kemudian membuat signal atau tanda mengunci mulut dengan tangannya.
Selain itu Pak Nil sempat bertanyakan adakah dia masih menyayangi isteri serta keluarganya, tanpa ragu Syamsul mengiyakan.
"Ofcourse, no doubt...Mesti...," jawabnya.
Banyak lagi persoalan dan perkongsian mereka dalam Hard To Heart yang ditayangkan semalam pada jam 9 malam di Astro Ria.
Siaran Hart To Heart episod Syamsul Yusof dan terdahulu boleh ditonton semula dalam menu Astro VOD (Video On Demand) pada biila-bila masa sahaja.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Naik Mahkamah Kes Cerai, Baim Wong - Paula Verhoeven Tak Bertegur

gempak
23/10/2024
21:55 MYT
Pasangan selebriti Baim Wong dan Paula Verhoeven pertama kali hadir ke mahkamah selepas hos tersebut memfailkan perceraian terhadap wanita itu baru-baru ini.
Hiburan

Netizen Sebak Lihat Keadaan Terkini Roslan Saleh Yang Semakin Uzur, Doakan Cepat Sembuh

gempak
23/10/2024
20:55 MYT
Pelakon veteran, Roslan Saleh atau lebih dikenali dengan panggilan Pak Lan kini dilaporkan semakin uzur.
Hiburan

Dedah Bekas Suami Yang Minta Cerai, Yulhee Risau Efek Emosi Anak – “Perceraian Adalah Pilihan Paling Akhir Apabila Sudah Tiada Jalan Lain”

gempak
23/10/2024
16:00 MYT
Bekas anggota Kumpulan K-Pop LABOUM iaitu Yulhee mendedahkan bekas suaminya, Minhwan merupakan orang yang pertama meminta cerai.
Viral

Netizen Kagum Tengok Penkek Wajah Fattah Amin - "Ni Kalau Dah Makan Tak Sampai Hati Nak ..."

gempak
22/10/2024
12:30 MYT
Seorang usahawan penkek mencuri perhatian warganet menerusi bakat terpendamnya menghasilkan sebiji penkek berwajah pelakon kacak Fattah Amin.
Hiburan

Bunga Isme Mengaku Sudah Berkahwin Pada Tahun Lepas! - "Alhamdulillah, Kami ..."

gempak
22/10/2024
09:37 MYT
Penyanyi rap, Bunga Isme, akhirnya mengaku telah mendirikan rumah tangga bersama komposer dan penulis lirik Amzar Sabri.
BorakSeeni