,
Hiburan

Nama ‘Harley Quinn’ Dalam Muzik Video Bella Astillah, Sarah Yasmine: “Yes, I Was Harley In His Phone”

Khairil Khusyairi
05/10/2024
09:55 MYT
Bekas kekasih gelap penyanyi Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine mendedahkan nama panggilan dalam telefon yang pernah digunakan seorang individu untuknya adalah ‘Harley Quinn’, seperti yang dipaparkan dalam video muzik Bella Astillah, Tapi Bukan Denganmu.

Nama Panggilan Telefon Harley

Menurut Sarah, dia enggan menipu mengenai perkara tersebut sebaliknya hanya berkata benar demi menjelaskan situasi sebenar kepada semua pihak.

“Sarah tak nafikan contact number Sarah yang dia pernah save dulu adalah "Harley", from "Harley Quinn" gitu.

“Yang lain lainnya yang terjadi antara diorang dua Sarah tidak tahu disebalik tabir. Benda betul kita cakap betul, benda yang salah, kita jujur saja cakap salah.
“Sarah tak tahu semuanya, you all semua pun dah tahu cerita, Sarah taknak tipu cakap Harley bukan Sarah sebab number Sarah dia pernah save dulu adalah "Harley",” kongsinya.

Penah Buat Panggilan Video

Sarah tampil menjelaskan perkara tersebut apabila ada yang memetik namanya susulan babak dalam MV Tapi Bukan Denganmu yang memaparkan nama Harley Quinn digunakan dalam nama panggilan telefon.
Tidak memetik nama sebarang individu, Sarah mengakui pernah membuat panggilan telefon ketika mereka menjalinkan hubungan bersama.

"Memang kita ada video call bila dia dekat rumah, tapi lain-lainnya saya tak tahu. Yes, i was Harley in his phone, everyone else was saved as their full name lols,” dedahnya lagi.

Enggan Cakap Bohong

Dalam pada itu, Sarah juga menegaskan dia tidak pernah bercakap bohong mengenai kontroversi yang selama ini terpalit dengannya itu.

“Kalau Sarah tipu sekali, sampai bila bila Sarah kena tipu sebab nak jalan cerita yang Sarah dah tipu tu nampak betul.

“Kalau nak sambung benci lagi boleh, Sarah tak kisah, yang penting Sarah tak pernah tipu tentang apa apa yang dah berlaku with the situations that I was involved in.
“Maybe that was the real story that happened as again, I didn't know the context of the story that happened between them to the fullest as I don't live in the same household as them but the disclaimer was being put so that might not be the real story either cuma diorang dua saja yang tahu apa yang terjadi antara diorang dua behind closed doors,” akhirnya.
Terdahulu, Bella Astillah muncul dengan lagu dan muzik video baharu berjudul Tapi Bukan Denganmu yang berkisarkan kisah dicurangi dalam rumah tangga.
Malah Bella mengakui sebahagian daripada plot dan lirik lagu tersebut diambil daripada pengalaman hitam yang pernah dilaluinya.
Tapi Bukan Denganmu adalah ciptaan komposer Sharon Paul dan lirik ditulis sendiri oleh Bella.

ARTIKEL BERKAITAN: Aliff Aziz Nafi Tarik Semula Kes Terhadap Sarah Yasmine, Selesai Kemelut Dengan Cara ‘Final Court Order’

ARTIKEL BERKAITAN: Kemelut Antara Sarah Yasmine & Aliff Aziz Berakhir, Sudah Capai Penyelesaian Cara Baik - "Kami Pernah Terlibat Dalam Pergaduhan..."

ARTIKEL BERKAITAN: Sarah Yasmine Nafi Jadi Pembuli Siber, Dakwa Diri Difitnah - “Best Kan Tuduh Orang Letak Dadah..”

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

"Rasa Takut Nak Tegur Orang..." - Arabella Rupanya Pemalu & Introvert, Syukur Mierul Aiman Banyak Membantu

gempak
27/09/2024
04:25 MYT
Heroin drama Dari Mata Turun Ke Hati, Arabella Ellen akui dirinya merupakan seorang yang pemalu dan introvert.
Hiburan

Aliff Aziz Nafi Tarik Semula Kes Terhadap Sarah Yasmine, Selesai Kemelut Dengan Cara ‘Final Court Order’

gempak
27/09/2024
00:55 MYT
Penyanyi dan pelakon, Aliff Aziz menyatakan kes undang-undang yang ditujukan terhadap bekas kekasih gelapnya, Sarah Yasmine masih belum berakhir.
Hiburan

Kemelut Antara Sarah Yasmine & Aliff Aziz Berakhir, Sudah Capai Penyelesaian Cara Baik - "Kami Pernah Terlibat Dalam Pergaduhan..."

gempak
26/09/2024
14:16 MYT
Lama berdiam diri, bekas kekasih gelap penyanyi Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine tampil berkongsi perkembangan berkaitan perintah mahkamah yang diusulkan oleh aktor itu sebelum ini.
Berita

Lelaki Cemas, Kekasih Curi Rakam Video Diri & Gaya Tidur: “Dia Kata Itu Seni”

gempak
24/09/2024
06:22 MYT
Seorang lelaki berkongsi rasa cemas selepas teman wanitanya mendedahkan telah mengambil video sewaktu dia tidur.
Berita

Alif Teega, Aisyah Hijanah Tak Mengaku Salah Guna Dana Awam Lebih RM1.5 Juta

gempak
23/09/2024
03:22 MYT
Pempengaruh Alif Teega Dan Isteri Aisyah Hijanah mengaku tidak bersalah atas kesalahan salah guna dana awam membabitkan nilai lebih RM1.5 juta.
BorakSeeni