Laman Utama

Netizen 'Geram' Tengok Anak Ozlynn, Kacak Macam Pelakon Korea! - "Suruhlah Jadi Model Ke, Penyanyi Ke, Pelakon Ke..."

Shahrin Zulkifle
20/10/2022
08:00 MYT
Anak sulung kepada pasangan selebriti Johan dan Ozlynn Waty, Ahmad Ariq Hanania mencuri tumpuan wargamaya apabila wajahnya dikatakan persis selebirti Korea.
Menerusi muat naik di Instagram, Ozlynn berkongsi beberapa keping gambar dia dan anaknya itu pergi menemani pelawak tersebut keluar bekerja.
“Bila ada show je, semua berderet ikut, tak buat kerja pun, banyak main. Boss (Johan) yang fokus dengan kerja, staff pergi main dekat themepark habiskan duit bini boss,” tulisnya pada kapsyen.
Sementara itu, di ruangan balas rata-rata wargamaya memuji wajah tampan Ariq dengan menyamakan dia persis selebriti Korea.
“Anak yang handsome sebiji mak dia, suruh la jadi model ke pelakon ke penyanyi. Geram tengoknya.
“Anak Johan yang sulung tu boleh jadi hero remaja akasia, macam artis Korea.
“Oppa Korea!,” antara komen wargamaya.
Selain Ariq, pasangan itu juga dikurniakan lima cahaya mata lain iaitu Ahmad Sodiq Hanania, Ahmad Haziq Hanania, Nur Latifah Chantiq Hanania, Nur Latifah Molieq Hanania dan Nur Latifah Cherdiq.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

"Kalau Muka Handsome Tapi Tak Ada Bakat, Tak Ke Mana Juga" - Rosyam Nor

gempak
09/07/2024
03:55 MYT
Pelakon versatil, Datuk Rosyam Nor, 57, menyifatkan bahawa karisma seseorang pelakon itu lebih penting berbanding rupa paras yang menarik.
Hiburan

“Kalau Papa Tak Balik, Ingat Siapa Kena Jaga…” - Pesanan Johan Untuk Anak Sebelum Berangkat Tunai Haji Buat Netizen Sebak

gempak
17/06/2024
06:55 MYT
“Kalau papa tak balik, ingat siapa kena jaga adik-adik,” Itulah pesanan pengacara dan pelawak Johan untuk anak-anaknya sebelum berangkat ke Tanah Suci bagi menunaikan ibadah haji.
Hiburan

Amelia Henderson Harap Dapat Jumpa Lelaki Yang Boleh Hargai Dirinya

gempak
14/06/2024
09:28 MYT
Kisah percintaan aktres dan pengacara jelita, Amelia Henderson bersama aktor Aedy Asyraf dilaporkan sudah berakhir baru-baru ini.
Hiburan

Johan Hampir Terlepas Pesawat Tunai Haji

gempak
10/06/2024
02:01 MYT
Johan Raja Lawak hampir terlepas pesawat untuk tunai haji selepas wujud işu tentang status visa haji beliau gara-gara kekeliruan nama pada visa miliknya itu.
Viral

Vida Belanja Tiket Penerbangan RM40,000 Untuk Kacak - “Tak Ada Membazir, Mama Nak Kita Duduk Bersama”

gempak
27/02/2024
23:55 MYT
Wah bestnya!