Perkongsian video di TikTok memperlihatkan pelakon Nazim Othman menayangkan bentuk tubuh badannya yang berotot mengundang pelbagai reaksi netizen.

Menerusi video berkenaan, Nazim dilihat sedang berjalan dengan hanya mengenakan tuala berwarna putih tanpa memakai baju yang dipercayai dirakam ketika aktor itu pergi ke sebuah gimnasium.

Seperti dijangka, ruangan komen dipenuhi dengan pelbagai reaksi dalam kalangan netizen yang rata-ratanya daripada golongan wanita.

Antara komen tersebut, netizen memuji sosok tubuh badan Nazim yang begitu 'fit' dan berotot malah, tidak kurang yang berasa 'melting' melihat ketampanan aktor itu.

Dalam pada itu, Nazim turut membalas salah satu komen netizen yang mengatakan ramai yang meninggalkan reaksi dengan cepat sebaik sahaja dimuat naik.

Hasil Kerja Tak Dihargai

Menurut Nazim, netizen hanya gemar meninggalkan komen di perkongsian tersebut berbanding memberi fokus kepada hal kerja seninya.

“Ya. Kalau posting macam ni selaju kelajuan cahaya masing-masing komen. Kalau post fasal hasil kerja susah payah shooting, orang tak appreciate pun. Begitulah manusia,” tulis Nazim.

BERITA TRENDING: Netizen Sejuk Hati Tengok Video Cium Kaabah, Ini Respons Nazim Othman - “Ia Buat Saya…”

BERITA TRENDING: Nazim Othman Mahu Bersara Bukan Sebab Industri - “Tiada Kaitan, Lebih Kepada Peribadi”