Laman Utama

Netizen Mengucap, Terkejut Baju Leona Hampir Terlondeh Ketika Menari - “Jangan Macam Ni Ingatlah Kat Papa Tu”

Gempak
02/12/2023
02:55 MYT
Nama anak kepada pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona kembali hangat diperkatakan apabila dia memuat naik video mencolok mata di akaun TikTok miliknya.
Menerusi perkongsian tersebut, Leona yang memakai baju tube tops dan juga skirt denim pendek paras peha kelihatan begitu gembira menari bersama sahabatnya.
Namun apa yang mengejutkan netizen adalah baju yang digayakan itu seolah-olah hampir terlondeh apabila Leona menggoyangkan badan dan bahagian dadanya.
@leonsmeonss
♬ mr take ya btch jersey club - Ali Beats Malah netizen juga berpendapat Leona tidak sesuai menggayakan pakaian sedemikian kerana badannya yang sedikit berisi dan penampilannya juga agak kurang sopan.

PILIHAN PEMBACA: “Sekarang Saya Risau Jika Leona Jenis Yang Bodoh Setiap Hari” - Azhar Sulaiman Luah Perasaan, Sedih Anak Selalu Bikin Kontroversi

Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen kecewa dengan perbuatan Leona yang dianggap tidak menjaga nama baik bapanya yang merupakan seorang selebriti.
“Ya Rabb Leona, bawa ngucap, sian perents awak,”
“Astaghafirullahalazimmm Leona…”
“Azhar awak patut jaga anak perempuan awak dulu. Jadi ketua yang bagus untuk dia. Jangan heboh tentera hamas, anak kelaut,”

PILIHAN PEMBACA: “Kalau ‘Dada’ Saya Kecil, Saya Yakin Saya Pakai Apa Pun Semua Tak Akan Peduli” - Leona

PILIHAN PEMBACA: Digelar ‘Bapa Cool’, Azhar Sulaiman Tak Nak Kongsi Cara Mendidik Anak - “Ia Akan Menjadi Suatu Yang Menyimpang Dari Agama…”

Terdahulu, Leona sebelum ini pernah terlibat dengan pelbagai kontroversi berkaitan dengan imejnya yang seksi
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dayang Areeda Cuak Lakonkan Babak Nasi Kangkang Untuk Jerat Aliff Aziz - "Saya Risau Pandangan Masyarakat"

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video yang memaparkan babak pelakon Dayang Areeda cuba menjerat Aliff Aziz dengan menggunakan ilmu sihir nasi kangkang mencuri perhatian ramai di media sosial.
Terkini

Netizen Terharu Lihat Pelajar Universiti Ini Beri Sepotong Kek Kepada Pekerja Restoran Mamak

gempak
26/07/2024
06:55 MYT
Beberapa pelajar dari sebuah universiti meraih perhatian netizen apabila rakaman yang memperlihatkan mereka memberi sepotong kek kepada seorang pekerja kedai makan yang sering mereka kunjungi viral di media sosial.
Viral

Ibu Arwah Zulfarhan Akui Pernah Tak Restu Anak Masuk UPNM

gempak
26/07/2024
03:55 MYT
“Dia selalu dekat dengan kami sekeluarga,” begitulah keluhan ibu kepada arwah Zulfarhan, yang menyatakan dirinya pernah tidak merestui anak lelakinya itu untuk melanjutkan pelajaran di Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM).
Berita

Gara-Gara Beri Anjing Makan Berlebihan Sehingga Mati, Wanita Dihukum Penjara Dua Bulan

gempak
25/07/2024
21:55 MYT
Mahkamah di New Zealand menjatuhkan hukuman penjara dua bulan ke atas seorang wanita kerana memberi makan anjing peliharaannya secara berlebihan sehingga mati, lapor News Straits Times.
Viral

Buka Gerai Makan Di Tengah Kubur, Netizen Seram: “Tengah Malam Mesti ‘Ramai’”

gempak
25/07/2024
09:55 MYT
Sepotong video memaparkan sebuah gerai ‘jajanan’ dibuka di tengah-tengah tanah perkuburan di Pati, wilayah Jawa Tengah, Indonesia berjaya mendapat perhatian ramai baru-baru ini.