Nama anak kepada pelakon Azhar Sulaiman iaitu Kasih Iris Leona kembali hangat diperkatakan apabila dia memuat naik video mencolok mata di akaun TikTok miliknya.

Menerusi perkongsian tersebut, Leona yang memakai baju tube tops dan juga skirt denim pendek paras peha kelihatan begitu gembira menari bersama sahabatnya.

Namun apa yang mengejutkan netizen adalah baju yang digayakan itu seolah-olah hampir terlondeh apabila Leona menggoyangkan badan dan bahagian dadanya.
@leonsmeonss

♬ mr take ya btch jersey club - Ali Beats

Malah netizen juga berpendapat Leona tidak sesuai menggayakan pakaian sedemikian kerana badannya yang sedikit berisi dan penampilannya juga agak kurang sopan.

PILIHAN PEMBACA: “Sekarang Saya Risau Jika Leona Jenis Yang Bodoh Setiap Hari” - Azhar Sulaiman Luah Perasaan, Sedih Anak Selalu Bikin Kontroversi


Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen kecewa dengan perbuatan Leona yang dianggap tidak menjaga nama baik bapanya yang merupakan seorang selebriti.

“Ya Rabb Leona, bawa ngucap, sian perents awak,”

“Astaghafirullahalazimmm Leona…”

“Azhar awak patut jaga anak perempuan awak dulu. Jadi ketua yang bagus untuk dia. Jangan heboh tentera hamas, anak kelaut,”

PILIHAN PEMBACA: “Kalau ‘Dada’ Saya Kecil, Saya Yakin Saya Pakai Apa Pun Semua Tak Akan Peduli” - Leona

PILIHAN PEMBACA: Digelar ‘Bapa Cool’, Azhar Sulaiman Tak Nak Kongsi Cara Mendidik Anak - “Ia Akan Menjadi Suatu Yang Menyimpang Dari Agama…”


Terdahulu, Leona sebelum ini pernah terlibat dengan pelbagai kontroversi berkaitan dengan imejnya yang seksi