“Intan ini cucuk bibir ke?” tanya netizen di ruang komen di perkongsian foto di laman Instagram milik pelakon Intan Najuwa.

Bagaimanapun, aktres berusia 27 tahun ini tidak melatah dan hanya membalas komen itu dengan mengatakan dia tidak pernah melakukan sebarang suntikan di bahagian bibir.

Nafi Cucuk Bibir

Menjelaskan lebih lanjut mengenai perkara itu, Intan memberitahu dia hanya melukis bentuk bibirnya ketika memakai gincu.

“Makcik, saya tak cucuk bibir makcik. Saya overline saja lips saya masa pakai lipstick,” balas Intan menerusi komen netizen itu.

Rata-rata netizen turut mengkritik tindakan individu itu bertanyakan soalan seperti itu dan menegaskan Intan menggunakan teknik solekan untuk menampakkan bibirnya lebih tebal.

Terdahulu, terdapat netizen mempertikaikan foto yang memperlihatkan suami kepada aktres itu menggunakan tongkat yang dianggap sekadar untuk bergaya.

Intan bagaimanapun menegaskan suaminya bukan mengikuti trend semasa, sebaliknya menanggung kesakitan akibat jatuh ketika menunggang kuda.

Ujar Intan atau nama lengkapnya Intan Najuwa Abdul Wahid, 27, suami tercinta, Datuk Ahmad Azraf Azman tetap berdegil melakukan aktiviti tersebut meskipun menjelang Syawal namun berakhir dengan kecederaan.

Untuk info, Intan mendirikan rumah tangga dengan Ahmad Azraf Azman pada 18 Ogos 2023 dalam majlis yang berlangsung di sebuah pusat peranginan mewah di Desaru, Johor.

BERITA TRENDING: Intan Najuwa Dedah Kenapa Suami Bertongkat - "Bukan Ikut Trend Tapi..."

BERITA TRENDING: Ada Yang Tanya Kenapa Suami Nampak Kurus, Ada Juga Yang Perasan Penampakan Baby Bump… Ini Respons Intan Najuwa!