Tentulah seronok buat pasangan suami isteri Nourul Wahab Depp dan suami Eric Daniel Depp menanti kelahiran cahaya mata perempuan mereka.

Menurut Nourul, kandungannya yang sudah diberi nama Isabella Depp sekarang sudah menghampiri 36 minggu.

Pada satu entri di Instagramnya, Nourul turut berkongsi beberapa berita gembira untuk dirinya dan keluarga.

"Hari ni hari busy sedunia. Tired but happy. Happy tu sebab assistant dah balik tak payah nak berkuntau dengan anak anak sorang2.

Kami tak tau macam mana single mother yang ada dua anak lelaki atau dua anak perempuan handle sorang2. Kami yang 10 hari ja dah naik gila hahahah.

"Tapi fun. Sebab anak anak ni ada ja bahasa yang depa keluaq. Tu Yang sampai pisang kat atas kepala semalam hahaha," tulis Nourul yang turut gembira apabila pembantu mereka sudah kembali.

Nah gambaq muka tak mandi hahahaa. Boleh tahan #zacharydepp ambik gambaq ? . Hari ni hari busy sedunia. Tired but happy. Happy tu sebab assistant dah balik ??? tak payah nak berkuntau dengan anak anak sorang2 . Kami tak tau macam mana single mother yang ada dua anak lelaki atau dua anak perempuan handle sorang2. Kami yang 10 hari ja dah naik gila hahahah. Tapi fun. Sebab anak anak ni ada ja bahasa yang depa keluaq. Tu Yang sampai pisang kat atas kepala semalam hahahha . #isabelladepp semakin hampir ke #36minggu. Asyik bergerak ja bila dnegaq soqa bapak dia. . Sorry gambaq “topless” lagi laki kami. . Next monday adalah special day. Photographer dari #brazil akan merakamkan gambar kami sekeluarga untuk #isabella @fernandabhutani . Thank you Fernanda for the interest to photograph us. ??? . Kita tunggu gambaq professional minggu depan. ??? . #happiness #deppfamily #thedepps #littledepp #babyno4 #firstdeppgirl

A post shared by N O U R U L (@nouruldepp) on


Pada entri yang sama, Nourul turut berkongsi berita gembira tentang jurugambar daripada Brazil yang bakal merakamkan gambar mereka sekeluarga.

"Next monday adalah special day. Photographer dari Brazil akan merakamkan gambar kami sekeluarga untuk Isabella, @fernandabhutani.

"Thank you Fernanda for the interest to photograph us," tulis Nourul lagi.

Kredit Gambar: Instagram