,
Hiburan

Noki K-Clique Tidak Mahu Lakukan Adengan Bersentuhan Dengan Pelakon Bukan Muhrim - "Berlapik Boleh Tapi Ikutkan Hati Saya..."

Ainun
02/10/2024
13:55 MYT
Penyanyi rap, Noki K-Clique menegaskan dia akan meletakkan beberapa syarat sebelum menerima tawaran berlakon.
Antaranya, dia akan cuba untuk mengelakkan diri dari melakonkan watak percintaan kerana dia tidak mahu bersentuhan dengan pelakon wanita yang lain.
“Kalau saya ditawarkan untuk berlakon watak bercinta, saya tidak akan melakukannya kerana saya tidak mahu bersentuhan.

“Dalam filem ini, sekadar menyentuh tangan, saya okay sahaja. Tetapi jika bersentuhan sehingga menimbulkan perasaan cinta, saya akan cuba elakkan, tetapi bergantung kepada jalan cerita itu sendiri.

“Berlapik boleh, tetapi ikutkan hati saya, saya memang tidak mahu kerana dalam Islam, memang tidak boleh, kan?,” katanya kepada Gempak.
Pada masa yang sama, Noki mahu memperoleh keberkatan daripada rezeki yang diterima kasih dariapda titik peluh dalam dunia seni.
"Kita cari duit dari sumber sebegitu, dan apabila kita melanggar hukum seperti berpegangan tangan, ia boleh menjadikan sumber itu halal atau haram. Itu sahajalah yang mampu saya katakan.
"Saya tidak kisah tentang syarat yang saya letakkan itu sebab saya rasa syarat yang saya letakkan itu adalah benda betul.
"Kalau tidak ada rezeki pun saya tidak kisah kerana rezeki datang dari Allah S.W.T,,” jelasnya.

BERITA TRENDING: Panas Baran Noki Kini Dah Kurang - "Saya Cuba Dekatkan Diri Dengan Tuhan"

BERITA TRENDING: "Aoki Dah Tak Ada..." - Nabila Huda Berduka, Kucing Kesayangan Menghadap Ilahi

BERITA TRENDING: Scha Alyahya Kurang Setuju Impian Miliki Oscars Dipandang Enteng - “Untuk Lihat Perkara Ini Dari Sudut Negatif Agak Sayang Sebab..”

BERITA TRENDING: “Semua Sekadar Gimik & Marketing, Hujung-Hujung Jual Produk!” - Michael Ang Siap Buat List! Takkan Percaya Konten Mengarut

Terdahulu, Noki K-Clique pernah mendedahkan dia sedang berusaha untuk mendekatkan diri kepada Tuhan serta memberikan lebih fokus pada ibadah.
Sekadar info, Noki memulakan kerjayanya sebagai seorang pelakon pada tahun 2021 menerusi drama pertamanya, ‘Oh My Hantaran’.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Panas Baran Noki Kini Dah Kurang - "Saya Cuba Dekatkan Diri Dengan Tuhan"

gempak
30/09/2024
07:55 MYT
Penyanyi rap, Noki K-Clique mendedahkan dirinya kini lebih fokus kepada ibadah dan mendekatkan diri dengan hal keagamaan.
Viral

Lakonan Haram Kerana Ada Unsur Intim, Boleh Runtuhkan Institusi Keluarga - Mufti Tegur Isu Tular Ibu Anak Berlakon Jadi Suami Isteri

gempak
17/09/2024
05:50 MYT
Sebarang bentuk lakonan yang mempunyai unsur intim adalah haram dan berupaya mendatangkan kemudaratan selain menyumbang kepada keruntuhan institusi kekeluargaan di negara ini.
Viral

JAKIM Sahkan Roti Jenama Ikhwan Tiada Sijil Halal

gempak
15/09/2024
07:07 MYT
Produk roti jenama Ikhwan keluaran Global Ikhwan Utara disahkan tidak mempunyai Sijil Pengesahan Halal Malaysia (SPHM) Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).
Gaya Hidup

PU Riz, Dr Aizul Buka Cawangan Pusat Estetik Patuh Syariah Di Kelantan! - "Prosedur Ikut Garis Panduan Islam, Bahan Halal, Aurat Terjaga"

gempak
09/09/2024
08:25 MYT
AiRiz Aesthetic Centre, pusat estetik yang terkenal dengan pendekatan berasaskan syariah, dengan bangganya mengumumkan pembukaan cawangan kedua mereka di Kota Bharu, Kelantan.
Laman Utama

Lima Restoran Popular Bukan Pemegang Sijil Halal - Jakim

gempak
03/09/2024
08:25 MYT
Semakan status halal bagi premis Johnny's Restaurant, Black Canyon, Dolly Dim Sum, Mr Dakgalbi dan Bungkus Kaw Kaw mendapati lima restoran terbabit bukan pemegang Sijil Pengesahan Halal Malaysia (SPHM).
BorakSeeni