Bapa kepada pelakon jelita Zahirah Macwilson, Zainol Macwilson mendedahkan kejadian tidak diingini yang berlaku ketika majlis ijabkabul anaknya dan aktor Aiman Hakim Ridza.

Kata Zainol, pada 20 Februari 2020, dia terpaksa menahan sabar daripada mencemarkan hari bahagia anak dan menantunya.

"Allahuakbar! Papa nak ucapankan selamat ulang tahun yang ke-4 pernikahan kakak dengan Aiman! Papa sendiri yang walikan,

"Anyway, I am indeed very happy for both of you plus naluri seorang ayah dapat baca dari segi keikhlasan cinta antara kakak & Aiman!

"Pada malam kakak & Aiman diijabkabulkan papa nyaris-nyaris nak cemarkan majlis disebabkan kehadiran beberapa individu toksik tapi Alhamdulillah dengan sifat kesabaran & terlalu sayangkan anak serta bakal menantu pada malam tu.

"Papa tarik nafas, beristighfar dan pada waktu yang sama, papa gadaikan maruah demi kebahagiaan anak dan menantu ku," tulisnya.

BERITA TRENDING: Dikatakan Wajah Macam Bibik, Netizen Back Up Zahirah - “Pregnant Pun Cantik Patutlah Ada Mak Lampir…



Tindakan itu kata Zainol merupakan pilihan terbaik, bukti kerukunan rumah tangga Aiman dan Zahirah utuh hingga kini.

"Dengan izin dan kehendak Allah, naluri seorang ayah yang tahu anaknya telah membuat pilihan yang terbaik, syukur Alhamdullilah!

"Saya ingin mohon jasa baik pada semua peminat-peminat Zahirah, Aiman, Isaac dan saya agar dapat sama-sama berdoa semoga pasangan ini kekal dan bahagia hingga ke jannah.

"Lots of luv, huggs & kisses dari seorang ayah yang sanggup gadai nama, maruah dan nyawa demi anak-anak," ujarnya.

PILIHAN PEMBACA: “Lagi Kakak Tengah Mengandung Sekarang” - Ibu Zahirah Sedih Anak Dihina Tatkala Sedang Hamil