,
Laman Utama

Pelakon Tetap Tak Nak Cerai Isteri Walau Dah Kantoi Bercium Dengan Best Friend Sendiri Masa Main Basikal

Amri Hassan
06/09/2021
13:45 MYT
Rumah tangga pelakon Indonesia, Kenang Mirdad dan influencer popular Tyna Kanna terus menjadi bualan ramai.
Terbaharu, Kenang, 34, akui terkejut apabila isterinya memohon untuk bercerai di Majlis Agama Jakarta Selatan pada 30 Ogos lalu.
"Terkejut ya, saya tidak membuat kesalahan yang besar pun. Kesalahan apa? Saya masih menjalani tugas sebagai ketua keluarga," katanya dalam satu wawancara YouTube baru-baru ini.
Kenang yang sudah mendirikan rumah tangga selama 12 tahun bersama Tyna enggan terus membuka pekung rumah tangga mereka.
"Saya masih suami Tyna dan tugas saya menjaga nama baik dia," tegasnya.
Tyna, 31, telah membuat permohonan untuk bercerai dengan Kenang selepas timbul dakwaan dirinya curang dan menjalinkan hubungan cinta dengan kawan baik suaminya.
Lebih perit apabila ada sumber yang mendakwa telah melihat sendiri Tyna bercium dengan lelaki berkenaan di dalam tandas selepas aktiviti berbasikal. Namun, Kenang memaafkan Tyna.
Lapor media Indonesia juga, pelakon Nana Mirdad dan Nasyilla Mirdad juga telah tidak mengikuti akaun Instagram kakak ipar mereka itu.
Perbicaraan kes perceraian mereka akan berlangsung pada 21 September ini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Selepas Ditahan Di Wad Zon Merah, Lan Pet Pet Syukur Kembali Sihat - “Saya Tak Henti Berzikir, Dapat Keluar Malam Tu Juga"

gempak
20/09/2024
05:55 MYT
Pelawak dan pelakon, Lan Pet Pet berkongsi kisah dia terpaksa dikejarkan ke hospital apabila tiba-tiba jatuh sakit pada malam 31 Ogos lalu.
Viral

Gamers Listy Chan Peluk Islam: “Bismillah Login”

gempak
19/09/2024
14:16 MYT
Seorang gamers terkenal Indonesia, Listy Chan mengambil berkat di hari kelahiran Nabi Muhammad SAW apabila mengumumkan memeluk agama Islam.
Hiburan

Nikita Mirzani Lapor Kekasih Anak Ke Polis, Paksa 2 Kali Gugurkan Kandungan

gempak
19/09/2024
04:25 MYT
Selebriti sensasi Nikita Mirzani mengambil langkah tegas apabila melaporkan kekasih anak perempuannya, Vadel Badjideh kepada pihak polis.
Hiburan

"Elak Andaian Cetus Spekulasi Cerai Fazura, Fattah" - Pengurus

gempak
19/09/2024
02:30 MYT
Sejak Fazura memfailkan perceraian terhadap suami, Fattah Amin pada Jumaat lalu, ramai peminat yang mengikuti kisah rumah tangga pasangan selebriti tersebut.
Viral

40 Hari Berkahwin, Wanita Minta Cerai Sebab Suami Mandi Sekali Sebulan

gempak
19/09/2024
00:55 MYT
Seorang isteri memfailkan perceraian selepas 40 hari berkahwin kerana suaminya jarang mandi dalam kejadian di bandar Agra, India.