Meski hanya disarung pada kaki namun tiada siapapun terutama peminat kasut di dunia dapat menafikan kepentingan sepasang sepatu dalam berfesyen.

Oleh yang demikian, salah satu jenama terkenal dunia iaitu Converse tidak pernah kering idea dalam melahirkan rekaan terkini yang bermutu tinggi serta kekal relevan sepanjang zaman.

BERITA TRENDING: Penari, Surfer, Artisan Kek Wajah Baharu Kempen Converse Creat Next Asia Tenggara!

Terbaharu, Converse yang terkenal sebagai fleksibel untuk digayakan menawarkan rekaan terbaharunya iaitu Chuck 70 De Luxe Wedge dengan tiga pilihan warna menarik.

Converse, juara kreativiti dan penjelajah diri, menggalakkan peminat untuk Mengembangkan Gaya Tepi Mereka, dengan menambah gaya-gaya baharu yang ditingkatkan ke dalam koleksi De Luxe serta mengeluarkan siri kolaborasi hangat tinggi dengan pereka dan kreatif wanita.

Musim bunga ini, Converse memajukan gaya, potongan, bentuk, dan fungsi dengan penambahan gaya-gaya yang baru yang melampaui jangkaan Chuck, mencampurkan klasik dengan Mewah.

Bergabung dengan favorit segera yang diperkenalkan baru-baru ini, Chuck 70 De Luxe Heel, adalah Chuck 70 De Luxe Wedge – yang menawarkan hingga empat inci peningkatan.

Gaya-gaya ini mengubah tapak getah bulat ikonik jenama menjadi satu dengan nisbah bersudut, memberikan dimensi dan ungkapan yang benar-benar baru, sambil menimbulkan DNA yang ketara atas Chuck Taylor – menampilkan butiran jahitan, pelekat Converse berbentuk oktagonal, dan warna-warna klasik yang sinonim dengan jenama tersebut.

BERITA TRENDING: Malaysian Man Sells 104-Year-Old Converse Shoes For RM40,800

Koleksi De Luxe baru dilancarkan bersamaan dengan siri kolaborasi kolaboratif global dengan kolaborator kreatif wanita termasuk Martine Ali, dan Feng Chen Wang.

Setiap kolaborator dikenali kerana membuka jalan baru dan menakrifkan semula status quo, dan Converse telah menawarkan siluet ikonik Chuck Taylor sebagai inspirasi, dan pemangkin kreativiti untuk menentukan masa depan fesyen.

Untuk melancarkan kempen baru ‘Edge of Style’, Converse menjadi pemangkin penemuan yang membolehkan anda meneroka apa yang bermakna melampaui batasan gaya.

Chuck 70 Deluxe Wedge kini boleh didapati di The Exchange TRX, Pavilion, Mid Valley, Sunway Pyramid, cawangan One Utama dan kedai utama digital kami converse.my.