Mahligai bahagia yang dibina oleh Caprice dan isterinya, Farra Inalis Hussni nampaknya menyorot banyak respons positif dalam kalangan peminat.

Selain menerima ucapan tahniah saat berkongsi tentang ikatan perkahwinan, kemesraan Caprice dan anak tirinya, Aleesya Sofea turut menarik perhatian orang ramai.

Bahkan, ramai juga yang mendoakan kesejahteraan pasangan tersebut selain berharap agar mereka cepat menimang cahaya mata.

A post shared by Perfume Mafia ?? (@signbycap)


Bercakap mengenai zuriat, Caprice dan Farra sempat bergurau dan mencuit hati pengikut mereka menerusi satu sesi soal jawab yang dimuat naik di Instagram Story baru-baru ini.

Dalam banyak-banyak soalan yang diajukan oleh pengikut, ada yang sempat mendoakan supaya pasangan berkenaan cepat-cepat mendapat cahaya mata.

“Hurmm ramai betul yang nak baby… Ada orang request baby ni” ungkap Farra sambil merangkul lengan suaminya.

Caprice dengan selamba menjawab: “Request baby? Ok let’s go, let’s go make one now!” jerit Caprice sambil menarik tangan Farra.

Meninjau ruangan komen akaun Instagram @signbycap, ramai yang gembira melihat kemesraan yang dipaparkan oleh pasangan tersebut.

BACA: “Susah Bila Tengok Bini Menangis Sebab Ramai Kecam Anak Dia… Bukan Salah Dia Tapi Saya Yang Biarkan…” - Caprice

“Happy wehhh dia orang sekarang. Suka tengok orang sweet gini… Dulu nyampah dengan Cap, sejak berbini ni hari-hari nak tengok dia dengan wife,” komen seorang pengikut pasangan tersebut.

Selain itu, ada juga yang meminta supaya mengingati kelompok peminat yang single dan masih belum mendirikan rumah tangga.

“Hahaha… Jangan macam tu... kesiankanlah mereka-mereka yang belum kahwin tu Cap,” katanya.

Tidak kurang juga ada yang menitip pesanan supaya Caprice dan Farra menikmati alam perkahwinan beberapa tahun sebelum berfikir soal anak.

“Biar dia enjoy life kahwin berdua only for a year or two. Ada adik tu pun pening kepala Cap nak layan. Tambah lagi satu makin pening Cap nanti,” tulis peminatnya.

Minggu lalu, Caprice membuat kejutan apabila mengahwini Farra, seorang usahawan dan Instafamous yang berasal dari Kelantan. Farra memiliki seorang anak, iaitu Aleesya hasil perkahwinan terdahulu.