,
Hiburan

Pengarah Veteran Nafi Sengaja Cium Pelakon, Dakwa Hanya Tunjuk Contoh

Maliah Surip
09/09/2024
01:55 MYT
Pengarah dan pelakon terkenal dari Kolkata, Bengali, Arindam Sil digantung melakukan sebarang kerja seni daripada Persatuan Penerbit Timbur India selepas menerima aduan salah laku gangguan seksual yang dibuat terhadap seorang pelakon wanita.

BERITA TRENDING: 'Adik Dengar Kakak Cakap "Tak Nak" Dalam Bilik Air'

Perbuatan Sil yang juga dikenali dengan nama Tollywood itu mengejutkan karyawan industri dan peminat kerana reputasi baik yang dimilikinya selama ini.
Menerusi kenyataan yang dikeluarkan, Sil didakwa telah menyentuh dan melakukan gangguan seksual terhadap seorang pelakon wanita yang terbabit dalam projeknya.
Karyawan berusia 60 tahun itu didakwa dengan sengaja telah mencium pipi pelakon wanita yang membuat aduan.
Sil bagaimanapun menafikan telah melakukan gangguan seksual sebaliknya mendakwa memang menjadi satu perkara biasa buatnya memberi tunjuk ajar atau contoh kepada barisan pelakon sewaktu melakonkan sesuatu babak.
“Saya didakwa mencium pipi pelakon wanita dengan sengaja. Padahal bibir saya tidak sengaja terkena pipi pelakon tersebut dan saya langsung tidak berniat melakukan sebarang gangguan seksual.
“Saya selalu melakukan tunjuk ajar atau contoh kepada para pelakon saya sama ada lelaki atau perempuan sebelum penggambaran dimulakan.
“Dan saya lakukannya juga kepada pelakon wanita ini yang dengan rela melakukan babak tersebut dalam tempoh lebih empat jam penggambaran.
“Sewaktu melakukannya tidak ada seorang pun kru yang membantah arahan dan tunjuk ajar saya,” dakwa Sil seperti dilaporkan TimesofIndia.
Pelakon wanita yang identitinya tidak didedahkan bagaimanapun mendakwa Sil tidak perlu sehingga menyentuhnya. Dia juga akan mendedahkan bagaimanapun gangguan seksual tersebut berlaku menerusi laporan lengkap kepada pihak berkuasa.

BERITA TRENDING: “Tak Sangka, Muka Nampak Baik” - Peminat Terkejut Taeil Terlibat Kes Jenayah Seksual, SM Entertainment Terus Umum Keluar NCT

BERITA TRENDING: Olimpik Paris 2024: Atlet Gusti Mesir Ditahan Polis, Didakwa Lakukan Serangan Seksual

BERITA TRENDING: Dapat Mesej Lucah, Ara Johari Tak Anggap Penampilan Feminin Punca Gangguan Seksual

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Penduduk Arak Guru Ngaji Separuh Bog*l, Rogol Anak Murid

gempak
16/09/2024
22:02 MYT
Seperti perumpamaan harapkan peger, peger makan padi, begitulah kes yang terjadi di Jawa Tengah, Indonesia ini.
Hollywood

Abang Mendiang Michael Jackson, Tito Meninggal Dunia Di Usia 70 Tahun

gempak
16/09/2024
21:00 MYT
Tito Jackson yang terkenal sebagai anggota Jackson 5 dilaporkan meninggal dunia pada usia 70 tahun.
Hiburan

Yusof Haslam Tak Tolak Puteri Sarah & Syamsul Yusof Berjodoh - “Kalau Ditakdirkan Mereka Bersatu Kembali…”

gempak
16/09/2024
02:22 MYT
Pengarah Datuk Yusof Haslam menyatakan dirinya tidak menolak sekiranya Syamsul Yusof kembali berjodohan dengan Puteri Sarah.
Viral

Didakwa Amal Ilmu Hitam, 5 Individu Dipukul Sampai Mati

gempak
15/09/2024
20:38 MYT
Lima orang termasuk tiga wanita dipukul sampai mati kerana didakwa mengamalkan ilmu sihir di negeri Chhattisgarh di tengah India, pada Ahad.
Viral

Bulu Masih Di Bibir, Wanita Makan Kucing Hidup-Hidup

gempak
15/09/2024
18:39 MYT
Seorang wanita ditahan dengan helaian bulu kucing berada pada bibir dan darah di tangannya, di sebuah kawasan perumahan di Canton, Ohio, lapor akhbar Metro UK baru-baru ini.