Kecoh di media sosial baru-baru ini apabila tular sepotong video yang memaparkan seorang penyanyi rapper wanita terjerit-jerit ketika membuat persembahan di atas pentas.

Terbaharu, menerusi perkongsian beberapa keping tangkap layar oleh seorang individu di platform X, dapat dilihat penyanyi wanita berkenaan telah menyahaktifkan akaun X dan mengosongkan semua hantaran di akaun TikTok dan Instagramnya.

Susulan itu, individu tersebut telah menzahirkan kegembiraan atas tindakan penyanyi wanita tersebut.

“Kemenangan milik netizen. Tahniah semua! Takpe, industri underground atau mainstream tak terkesan pun bila dia takda. Papepun kalau korang minat unsur unsur music yang sama macam dia, bolehlah follow Fazz Ahmad The Young Rapper Number 1 sebab dia pernah bagi aku gift," tulis individu tersebut pada ruangan kapsyen.

Sementara itu, menerusi ruang bio di platform Spotify penyanyi wanita bergenre rap tersebut turut seakan memberi bayangan bahawa dia memilih untuk menamatkan karier nyanyiannya.

"I quit," tulis penyanyi rapper tersebut pada ruangan bio.

Dalam pada itu, melihat reaksi netizen dapat dilihat rata-rata menzahirkan rasa puas hati setelah melihat perkongsian tersebut.

"Deserved jangan bagi muka langsung.

"Terbaik! macam gini je nak ajar orang yang hina Islam.

"Ni out bebetul ke memain ni? Kalau betul-betul, good for us. Eh silap, good for u," komen beberapa netizen.

Sementara itu, ada juga yang memberikan komen yang positif dan menyangkal dakwaan sesetengah netizen yang mengkritik teknik nyanyian penyanyi wanita tersebut.

"Dia ni unique one and only di Malaysia.

"Okay Killamisha ni best," komen beberapa netizen.

Sebelum ini, penyanyi wanita tersebut turut dikecam gara-gara pernah menghina agama Islam di platform X beberapa tahun yang lalu.

Berita Trending: "Terjerit Keluar Anak Tekak, Terkinja-Kinja ..." - Netizen Labelkan Nyanyian…

Berita Trending: Dituduh Bukan Islam, Lelaki Ini Disuruh Tukar Tempat Duduk…