Bersempena dengan siaran drama TQ Captain di Astro RIA SD & HD setiap Isnin hingga Khamis di jam 10malam, Flavettes telah menganjurkan pertandingan #TQCaptainFlavettesChallenge di mana pelakon utama drama itu, Hisyam Hamid dan Mawar Rashid menjemput anda semua untuk menyahut cabaran workout lengan dan kaki sambil tunggu tablet Flavettes Effervescent Glow larut sampai habis dalam air.

Korang nak tahu cara-cara untuk menyertai pertandigan ni? Jom tengok dekat bawah:

Langkah 1: Rakam video senaman rutin untuk lengan dan kaki mengikut kreativiti anda sambil megalahkan masa untuk 1 pill Flavettes Effervescent Glow larut dalam air sepenuhnya.

Langkah 2: Muat naik video ke akaun Instagram atau Facebook anda sebelum 9th Januari 2020, 11.59pm.

Langkah 3: Kemudian lengkakpan slogan berikut “Saya nak menang #TQCaptainFlavettesChallenge kerana..” dalam caption anda. Jangan lupa sertakan hashtag rasmi campaign ini.

Langkah 4: Pastikan profil anda diset kepada mod “UMUM” dari permulaan tempoh cabaran sehingga selepas pemenang peraduan diumumkan.

Langkah 5: Sebanyak 3 pemenang yang paling kreatif akan dipilih untuk hadiah utama, kedua dan ketiga. Seramai 10 peserta akan pulang dengan hadiah saguhati.

Haa! Senang je kan? So apa lagi? Cepat hantarkan penyertaan korang sebelum 9 Januari 2020, 11.59 malam tau!

Kalau nak tahu lebih lanjut, korang boleh klik di Terma dan syarat ni!