,
Hiburan

"Ramai Cakap Muka Nadia Macam Ibu" - Pasti Ramai Terkejut Ibu Nadia Brian Pernah Jadi Jurulatih Sukan Lasak

Badrul Hashim
13/01/2021
11:50 MYT
Tidak ada anak yang tidak bangga dengan ibu masing-masing. Mereka adalah tunggak kepada anak-anak di dalam keluarga, tidak kiralah bersama suami ataupun sebagai ibu tunggal. Kehadiran mereka di sisi memberikan lebih semangat untuk anak-anak.
Begitu juga dengan pelakon jelita Nadia Brian yang berkongsi sisi berbeza ibunya ketika muda dahulu. Berkongsi sedikit daripada kehidupan lalu ibunya, Nadia memberitahu bahawa ibunya merupakan jurulatih yang berkelayakan untuk sukan ragbi.
"I’m always proud of you ibu! Cantik nya ibu, ini antara kenangan pada tahun 2007. Ibu mewakili ambassador Malaysia ke Doha Asean Games 2006.
"Jangan main-main walaupun seorang ibu tunggal tapi ibu tetap kuat, sabar dan sentiasa mahukan yang terbaik untuk semua orang. I love you so much ibu! Ramai cakap muka Nadia macam ibu? Betul ke?" kongsi Nadia di Instagram miliknya.
Ramai yang memuji wajah ibu pelakon filem Ratu Kala Jengking: Puteri Keranda itu persis wajahnya.
Untuk memudahkan kerjayanya di bidang lakonan, Nadia yang mempunyai hampir 850,000 pengikut di Instagram turut melantik ibunya sebagai pengurus.
Kredit Gambar: Instagram Nadia Brian
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Individu Geram Dengan Sikap Ibu Bapa Pentingkan Diri Sendiri, Pilih Tempat Percutian Tanpa Fikir Keselesaan Anak - “Tak Faham Kenapa Mereka Bebal Macam Tak Ada Otak…”

gempak
19/09/2024
21:55 MYT
Tular di aplikasi X, seorang individu meluahkan rasa berang terhadap sikap segelintir ibu bapa zaman sekarang yang mementingkan diri sendiri tanpa memikirkan tentang anak-anak.
Hiburan

"Elak Andaian Cetus Spekulasi Cerai Fazura, Fattah" - Pengurus

gempak
19/09/2024
02:30 MYT
Sejak Fazura memfailkan perceraian terhadap suami, Fattah Amin pada Jumaat lalu, ramai peminat yang mengikuti kisah rumah tangga pasangan selebriti tersebut.
Hiburan

Liyana Jasmay Sebak Peminat Nombor Satu Sudah Tiada - “Ibu Selalu Bersama Saya..”

gempak
11/09/2024
06:25 MYT
Sering menjadi tulang belakangnya dalam dunia seni, pelakon dan penyanyi, Liyana Jasmay tidak dapat menahan air mata apabila terkenang momen bersama ibunya, Allahyarham Datin Habsah Simpon.
Hiburan

"Ya Allah Sedihnya" - Khai Bahar Peluk Kartina Aziz Sampai Alir Air Mata, Reaksi Netizen Bercampur-Baur!

gempak
11/09/2024
00:55 MYT
Tular di media sosial sebuah video yang memaparkan penyanyi Khai Bahar memeluk erat pelakon legenda, Kartina Aziz baru-baru ini.
Hiburan

Menyesal Tak Jaga Kebajikan Ibu, Pelawak Pak Ya Habiskan Satu Juzuk Al-Quran Setiap Minggu

gempak
10/09/2024
22:02 MYT
"Saya rasa menyesal sebab masa emak saya ada, saya tak bagi bantuan sebaiknya," itu luahan pelakon dan pelawak Ilya Buang atau lebih dikenali sebagai Pak Ya menerusi sesi podcast Your Career & Education Platform baru-baru ini.