David Beckham memang sejak dahulu menjadi idola ramai lelaki bukan hanya dari segi kemahiran bermain bola tetapi juga bentuk tubuh dan penampilan yang menarik.

BERITA TRENDING: “Untung Beckham Dapat Jumpa Idola Legend Malaysia” - Ini Antara Reaksi Peminat Bila David Beckham Turunkan…

Jika mengikut gaya rambut dan berfesyen seperti Beckham sudah biasa, kini ramai dalam kalangan lelaki mula mahu mendapatkan bentuk puting ‘kacang badam’ milik suami Victoria tersebut.

Seorang pakar bedah adri New York mendedahkan ramai lelaki datang kepadanya dengan tujuan mahu mengecilkan bentuk puting sama seperti kepunyaan Beckham.

Malah mereka sanggup membayar sehingga RM24,000 untuk menjalani pembedahan mengecilkan puting sekaligus berbentuk kacang badam yang disifatkan sempurna.

“Lelaki mahukan puting David Beckham,” ujar Doktor Marc Everett kepada Daily Mail.

“Ia (memiliki puting kacang badam seperti Beckham) semakin menjadi trend,” ujar seorang pakar lain, Dokor Elie Levine.

BERITA TRENDING: Netizen Cemburu Pak Guard Dapat ‘Sign’ David Beckham - “Takkan Basuh Punya Baju Tu”

Levine mendakwa kebanyakan lelaki mahu memiliki puting Beckham kerana ia kelihatan sempurna di sebalik baju yang mereka pakai.

“Ramai lelaki yang datang mementingkan penampilan sempurna. Jika mereka memakai baju ketat, mereka mahu menunjukkan puting yang ‘cantik’,” dakwanya.