,
Hiburan

“Rindu Lah Zaman Kecil-Kecil” - Netizen Terkejut Tengok Budi ‘Tentang Bulan’ Dah Ada Anak & Isteri

Firdaus
02/10/2024
12:55 MYT
Filem Tentang Bulan merupakan antara filem yang menjadi fenomena satu ketika dahulu sehingga terbitnya drama bersiri yang ditayangkan di sebuah stesen televisyen swasta.

Bercuti Bersama Keluarga

Terbaharu, tular satu video memaparkan pasangan suami isteri yang memuat naik entri mereka sedang bercuti bersama cahaya mata di Korea Selatan.
Bagaimanapun, individu yang berada di dalam konten video tersebut ialah Azhari Azizam yang memegang watak ‘Budi’ bagi drama bersiri tersebut.
@adeknaa__ ?? ????? ?? ???? ???? ???? ♥︎ @ayie #travel #korea2024 #trendingvideo #foryou #fyp #fypシ #abcxyz #foryoupage #xybca ♬ original sound - ??????? ♡

BERITA TRENDING: ​EKSKLUSIF: “Dewi Pekerja Baik, Kalau Saya Pecat Dia Orang Lain Gembira, Tapi Saya Tidak..” - Jofliam

​BERITA TRENDING: EKSKLUSIF: “Yang Menghancurkan ‘Masjid’ Saya Adalah Kakak Saya” - Jofliam

BERITA TRENDING: EKSKLUSIF: Jofliam Jawab Status Sebenar Rumah Tangga Dengan Cik Epal - “Sudah Lafaz Taklik, Selebihnya Serah Pada Mahkahmah..."

​BERITA TRENDING: Netizen Suruh Dewi ‘Resign’ Selepas Dikaitkan Dengan Isu Rumah Tangga Jofliam & Cik Epal - “Kau Itu Isteri Orang, Patutnya…”

Dalam posting berkenaan, dapat dilihat Azhari yang mengusung kereta sorong anaknya sedang melakukan trend TikTok bersama isterinya di beberapa tempat menarik di Korea Selatan.
Hantaran tular berkenaan meraih perhatian wargamaya yang rata-ratanya tidak menyangka Azhari sudah meningkat dewasa dan mendirikan rumah tangga.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Gaya Hidup

#FoodiesLife: Hero-Hero Nasi Lemak Berkampung Di 'I Eat Nasi Lemak' - "Rakyat Malaysia Boleh Makan Ramai-Ramai Tak Kira Bangsa & Agama"

gempak
02/10/2024
14:10 MYT
I Eat Nasi Lemak akan kembali pada 5 dan 6 Oktober 2024 untuk meraikan budaya sarapan pagi Malaysia. Acara ini dianjurkan oleh FriedChillies bersama Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya serta Jabatan Warisan Negara, bersempena dengan Road To Unesco - Meraikan Warisan Kita.
Hollywood

Keji, Budak 9 Tahun Antara 120 Mangsa Serangan Seksual Sean Diddy Combs

gempak
02/10/2024
07:55 MYT
Kisah skandal terkutuk mogul Hip Hop, Sean Diddy Combs berkaitan pemerdagangan seks menjadi semakin hangat apabila bukti demi bukti ‘dibentangkan’ di mahkamah.
Hiburan

Nikita Willy Upah Chef Peribadi Sebab Tak Tahu Masak

gempak
02/10/2024
05:22 MYT
Pelakon cantik Nikita Willy menyelesaikan masalah tidak tahu memasak dengan mengupah seorang chef peribadi.
Viral

PAPUH Nafi Dakwaan Terlibat Kartel Pakej Umrah

gempak
01/10/2024
17:38 MYT
Persatuan Agensi Pelancongan Umrah & Haji (Papuh) menafikan dakwaan mengatakan pihaknya terlibat dalam kartel pakej umrah.
Viral

Disangka OKU, Lelaki Sanggup Berlakon Kurang Upaya Untuk Raih Simpati Bila Berniaga

gempak
01/10/2024
15:25 MYT
Isu penipuan dalam kalangan peminta sedekah bukanlah sesuatu yang asing lagi di Malaysia.
BorakSeeni