Pelakon, Ruhainies kini menetapkan akaun Instagramnya dalam mod provasi.

Mod itu ditetapkan dipercayai selepas pendedahan paparan skrin perbualan antara ‘NRF’ dipercayai Ruhainies dan penyanyi Aliff Aziz yang dilakukan oleh Sarah Yasmine pada Rabu.

Menerusi tinjauan di media sosial, akaun Instagram Ruhainies yang memiliki 1.7 juta pengikut itu tidak lagi boleh diakses secara umum.

Netizen boo Ruhainies

Disebabkan itu juga, rata-rata netizen memberikan kata-kata berbaur sindiran terhadap Ruhainies di platform X.

Antara komen yang diterima:

“Weh, IG Ruhainies dah private. Hahahaha, semalam check pukul 3 pagi masih publik,”

“Ruhainies private terus akaun dia sebab dah kantoi hahahahahahahahaha,”

BERITA TRENDING: Sarah Yasmine Dakwa Ruhainies Hasut Aliff Robohkan Rumah Tangga? - “Lepas Ni Awak Free, Tak Ada Lagi Toxic”

Terdahulu, Sarah telah membuat pendedahan dengan berkongsi beberapa paparan skrin perbualan antara ‘NRF’ dipercayai aktres Ruhainies dan penyanyi Aliff Aziz.

Menerusi perbualan NRF itu juga, nama ‘Emma’ dan ‘Chacha’ juga dipetik mengutuk Bella dengan mengatakan hanya orang tidak bijak saja mempercayai kisah penyanyi dah pelakon itu.

BERITA TRENDING: Berang Dituduh Hasut Jenama Lain, Bella Astillah ‘Sound’ Ruhainies - “Macam Mana Boleh Terfikir Idea Fitnah Sampai Tahap Ini!”

Emma bagaimanapun menerusi video yang dikongsikan di Instagram mengakui kesilapannya bertanyakan kepada Ruhainies mengenai khabar angin melibatkan isteri kepada Aliff iaitu Bella Astillah.