Penyanyi dan pengacara CCTV Aril dan isteri, Puteri Edlinda meraikan ulang tahun perkahwinan mereka yang kelima baru-baru ini.

Sempena meraikan hari bahagia itu, Aril berkongsi beberapa keping foto bersama Puteri ketika menyambut di Vertigo@Banyan Tree, Kuala Lumpur.

"Menyambut ulang tahun perkahwinan yang ke 5, dok atas bangunan tinggi, alhamdulillah 5 tahun dah.

"Doakan yang baik-baik ye semua, terima kasih isteri walaupun saya cakap membazir, tapi dia tetap nak jugak," tulis Aril.

Menyambut ulang tahun perkahwinan yang ke 5, dok atas bangunan tinggi, alhamdulillah 5 tahun dah.. doakan yang baik2 ye semua, terima kasih isteri walaupun saya cakap membazir, tapi dia tetap nak jugak ??

A post shared by The Official Aril AF™ (@arilpilus) on


Puteri juga memuat naik foto bersama beserta ucapan ulang tahun perkahwinan.

“Happy 5th Anniversary my love. Sekejap je tak terasa pun dah melayari 5 tahun perkahwinan dan dikurniakan seorang putera yang comel dan bijak.

"Tengok video nikah pun muka kita masing masing muda lagi. Kiuttttt je masing masing and yang paling penting time tu kita kurus gila! Tapi yang penting mommy still hot, ehhhh?

"In shaa Allah more years to come and more babiesssss!! But sad dalam masa terdekat ni tak boleh ada baby lagi, sebab terikat dengan kontrak company mommy.

“Semoga hubungan suami isteri kita kekal hingga ke syurga! Amin ya rabbal alamin! Love you husband tercinta!" tulisnya.

Happy 5th Anniversary my love ? . . Sekejap je tak terasa pun dah melayari 5 tahun perkahwinan dan dikurniakan seorang putera yg comel dan bijak. . . Tengok video nikah pun muka kita masing masing muda lagi. Kiuttttt je masing masing and yang paling penting time tu kita kurus gila! Tapi yg penting mommy still hot, ehhhh? ??? . . In shaa Allah more years to come and more babiesssss!! But sad dalam masa terdekat ni tak boleh ada baby lagi, sbb terikat dengan kontrak company mommy ? . . Semoga hubungan suami isteri kita kekal hingga ke syurga! Amin ya rabbal alamin! Love you husband tercinta! Muahhh iummm sikit!! ??

A post shared by Puteri Edlinda (@puteriedlinda) on


Ruangan komen Aril dihujani dengan dengan ucapan peminat yang mendoakan kebahagiaan keluarganya.

Aril dan Puteri telah berkahwin pada 20 Disember 2013 dan dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Tun Adriel Mikael.