Laman Utama

"Saya Layan Kawan Perempuan Semua Sama Saja" - Amir Masdi Tetap Tenang Jawab Gosip Cinta, Hanya Akan ‘Contact’ Dengan Shila Amzah Untuk…

Asyikin Mayudin
30/10/2022
08:55 MYT
Tenang menjawab gosip cinta dengan peserta Gegar Vaganza musim ke-9 (GV9) iaitu Shila Amzah, penyanyi Amir Masdi menganggap ia perkara yang biasa dalam dunia hiburan.
Menurut Amir, dia tidak pernah menghubungi Shila untuk berborak mengenai gosip cinta memandangkan hubungan mereka sekadar rakan selebriti yang bermain badminton bersama.
“Bagi saya, benda ini (gosip cinta) normal bila peminat tengok seseorang yang mereka idolakan rapat dengan seseorang yang idolakan juga, jadi macam terfikir mereka ada apa-apa ke.
“Padahal tak ada apa-apa pun. Kami pun tak ada pula contact untuk borak fasal ini sebab bagi saya, macam kalau contact tu hanya sebab kerja atau tanya pergi atau tak badminton.
“Hanya contact bila ada benda yang perlu contact saja. Tapi untuk isu atau gosip ini, kami memang tak pernah contact pun,” kata Amir kepada Gempak.
Amir mengulas mengenai gosip cinta dia dengan Shila ketika majlis penyampaian Anugerah Dekan UUM di Hotel Royale Chulan, Damansara, Petaling Jaya baru-baru ini.
Sebelum ini, penyanyi lagu Kau Sakiti itu dikatakan mempunyai hubungan rapat dengan Shila selepas mereka kerap dilihat bersama.
Sementara itu, Amir turut menegaskan dia belum terfikir untuk mencari pasangan hiduo buat masa kini kerana ingin menumpukan kepada pengajian dan karier seni.
“Saya layan kawan perempuan saya semua sama saja. Dan sama juga saya akan buat sampai sekarang, tak perlu nak cover sebab kalau betul berkawan, saya tak perlu nak cover.
“Sekarang pun saya masih single tapi belum lagi nak mencari. Saya nak selesaikan pengajian di UUM, nak bagi karier betul-betul stabil dan mungkin baru slowly cari partner,” ujarnya.
Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Pertama Kali Terhentak Macam Ini, Kena Belakang Kepala, Bergegar Otak” - Suami Shila Amzah Perlu Rehat 6 Minggu Selepas Jatuh Main Bola

gempak
23/07/2024
03:55 MYT
Pempengaruh media sosial dan suami kepada penyanyi Shila Amzah iaitu Ubai MZ berkongsi video memperlihatkan kepalanya terhentak ketika jatuh bermain bola sepak.
Hiburan

“Autism Ini Takkan Sembuh, Tapi Apa Yang Kita Boleh Bantu Adalah…” - Shila Amzah

gempak
13/07/2024
01:55 MYT
Penyanyi Shila Amzah memberitahu individu yang didiagnos menghidap autisme tidak akan sembuh dan menjadi normal seperti orang lain.
Hiburan

Anak Disahkan Autisme Tahap 1, Shila Amzah Kongsi Tanda Awal - “Hati Saya Berdegup Kencang, Hanya Tuhan Tahu”

gempak
26/06/2024
01:55 MYT
Selepas melakukan pemeriksaan di sebuah pusat perubatan, doktor mengesahkan anak penyanyi Shila Amzah iaitu Seth Uwais telah didiagnos autisme tahap satu.
Hiburan

Raih Semua A Dalam SPM, Shila Amzah Ucap Tahniah Kepada Adik Ipar - " Sekalung Tahniah Diucapkan Kepada Adik Ipar Tunggal Saya"

gempak
27/05/2024
06:01 MYT
Penyanyi Shila Amzah berkongsi berita gembira tentang adik iparnya, Alieya yang berjaya memperolehi keputusan cemerlang dalam Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).
Hiburan

Shila Amzah Cemas Anak Sulung Hampir Pengsan - "Muka Dia Dah Pucat ..."

gempak
21/05/2024
08:51 MYT
Penyanyi Shila Amzah berdepan detik cemas apabila anak sulungnya, Seth Uwais secara tiba-tiba hampir pengsan selepas bermain panas di luar kawasan rumah.