,
Berita

“Saya Mahu Wujudkan Versi Tamil” - Sam Lim Luah Hasrat Mahu Variasikan Konten TikTok

Ernalisa
27/09/2024
13:55 MYT
Pempengaruh media sosial, Sam Lim mempunyai perancangan untuk mewujudkan content creator berbahasa Tamil.

BERITA BERKAITAN: Cikgu Hiragi: "Bila Kau Buli Cikgu Yang Salah!" | Singgah Set

BERITA BERKAITAN: "Sentiasa Gembira & Dimurahkan Rezeki" - Fazura Terima Sejambak Bunga & Kad Ucapan Dari Fattah Amin Sempena Birthday

BERITA BERKAITAN: Kongsi Video AI Peluk Arwah Bapa, Netizen Sebak Kenang Nasib Fazura - "Tenangkan Dirimu..."

BERITA BERKAITAN: Aliff Aziz Nafi Tarik Semula Kes Terhadap Sarah Yasmine, Selesai Kemelut Dengan Cara ‘Final Court Order’

Menurut Sam, jika sebelum ini akaun TikToknya dikenali dengan konten-konten berbahasa Melayu dan disusuli bahasa Mandrin, kini perancangan membabitkan konten dalam bahasa Tamil akan diwujudkan tidak lama lagi.

"Saya rasa tidak ada salahnya untuk saya adakan konten dalam bahasa Tamil memandangkan saya nampak ada juga pengikut saya dari kaum India.

"Orang untuk buat konten dalam versi Tamil juga saya telah jumpa. Harap ini dapat meriahkan lagi TikTok Saya," katanya ditemui Gempak.

Tambah Sam lagi, dia juga berasa tidak sabar untuk merialisasikan hasratnya memandangkan Malaysia terdiri daripada pelbagai kaum, budaya dan bahasa.

"Sebenarnya saya berasa sangat gembira dengan perancangan ini. Secara jujurnya, saya juga tak sabar nak merapatkan lagi hubungan antara kaum yang ada dalam negara kita.
"Jika perkara baik yang kita buat dan ada orang ikut contoh, sudah pasti kita jadi lebih gembira. Saya mahu lihat dulu flow penerimaannya bagaimana. Tapi saya yakin akan diterima,"jelasnya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Kecoh Dituduh Jual Cincin Emas Tiruan, Ada Dakwa Sam Lim Cuba Gula-Gulakan Followers!

gempak
23/09/2024
07:25 MYT
Belum reda isu penipuan jualan cincin emas tiruan, pempengaruh media sosial terkenal Sam Lim terpalit pula dengan dakwaan cuba menggula-gulakan pengikut media sosialnya, terutamanya Melayu.
Viral

Lakonan Haram Kerana Ada Unsur Intim, Boleh Runtuhkan Institusi Keluarga - Mufti Tegur Isu Tular Ibu Anak Berlakon Jadi Suami Isteri

gempak
17/09/2024
05:50 MYT
Sebarang bentuk lakonan yang mempunyai unsur intim adalah haram dan berupaya mendatangkan kemudaratan selain menyumbang kepada keruntuhan institusi kekeluargaan di negara ini.
Berita

Wanita Guna Anak Buat Konten POV ‘Suami’ Di TikTok Undang Pelbagai Reaksi Netizen - “Kak, Tak Elok Buat Video Macam Itu…”

gempak
14/09/2024
00:55 MYT
Menerusi tinjauan Gempak, ada beberapa video yang dimuat naik oleh pemilik TikTok berkenaan menjadikan anaknya sebagai konten ‘Point of View ‘(POV) di mana dia cuba menggambarkan remaja lelaki itu sebagai suami.
Hiburan

“Saya Suka Sebab Itu Saya Buat, Kalau Tidak…” - Siti Nurhaliza Jawab Tuduhan Netizen Kata Tak Ada Job

gempak
11/09/2024
04:55 MYT
Dengan nada yang lembut, Siti Nurhaliza meminta supaya peminat tidak mengeluarkan kenyataan sebegitu.
Hiburan

Baggio Damasutra Seronok Buat Live Di TikTok, Nafi Terdesak Tiada ‘Job’ - "Saya Masih Aktif..”

gempak
08/09/2024
23:55 MYT
Sering bergiat aktif melakukan siaran langsung di TikTok, vokalis Damasutra, Baggio menafikan dirinya terdesak susulan didakwa tiada tawaran pekerjaan.
BorakSeeni