Penyanyi, Siti Nordiana menafikan bakal mendirikan rumah tangga seperti didakwa ramai susulan tular foto memaparkan dia memakai baju pengantin baru-baru ini.

BERITA TRENDING: EKSKLUSIF: Gambar Photoshoot Gaun Putih Tersebar, Siti Nordiana Bakal Kahwin?

Menurut Siti Nordiana atau lebih mesra dengan panggilan Nana, dia bukan berkahwin sebaliknya busana pengantin itu dipakai bersempena dengan pengumuman konsert Memori Berkasih Siti Nordiana 25 Tahun di Zepp Kuala Lumpur (KL) pada 11 Mei depan.

"Ya saya nak kahwin tetapi majlisnya akan berlangsung di Zepp KL pada Mei depan.

"Jadi saya nak jemput rakan media dan peminat ke sana meraikan konsert solo 25 tahun saya," katanya pada sidang akhbar pada majlis pelancaran Memori Berkasih Siti Nordiana 25 Tahun pada Selasa.

Jelas Nana lagi, sesi fotografi memakai baju pengantin tersebut memang dilakukan sebagai bahan promosi konsertnya dan memohon maaf sekiranya mencetuskan salah faham ramai.

"Saya memohon maaf jika ada pihak yang salah faham dan menyangka saya akan bernikah selepas tersebar foto berbaju pengantin.

"Konsert ini ibarat perkahwinan bersama peminat yang sudah menanti lama konsert solo saya," ujarnya.

Konsert Memori Berkasih Siti Nordiana 25 Tahun merupakan anjuran Icon Entertainment dan tiket mula dijual pada Jumaat ini menerusi platform www.ticket2u.com.