,
Viral

Selepas Suami Dikecam, Netizen Dakwa Maryam Durian Kimchi Sombong - “ Haritu Jumpa Kat Mall..”

Umirah Halim
08/08/2024
10:25 MYT

Pempengaruh media sosial, Maryam Durian Kimchi didakwa bersikap sombong ketika disapa oleh salah seorang netizen.

Individu Luah Rasa Tak Puas Hati

Menerusi satu hantaran komen di platform X, seorang individu menzahirkan rasa tidak puas hati kerana tidak diberikan layanan mesra oleh Maryam ketika ditegur.

“Hmm, sombong yakmat!

“Hari tu ada jumpa bini dia shopping kat mall laa (datang dengan anak), then tegur laa dia (kot boleh bawak sembang).

“Hmm, sombong yakmat! Cakap tak nak cakap sama banyak! Okey both of them are my banned list!,” tulisnya.

Bagaimanapun, ada juga segelintir netizen yang tampil memberikan pendapat yang berbeza dan meminta individu tersebut tidak mudah menghakimi seseorang.

“Maybe tengah takde mood or in problem/fikiran rungsing kot masa u jumpa sebab I pernah 2 kali jumpa dia and Maryam ni baik gila. Friendly & tak sombong langsung. I siap practice my broken Korean dengan dia.

“Saya tak kenal pun sape dorang ni i assume influencer la kot, but awak siapa nak rasa entitled kena layan dengan diorang (lagi-lagi stranger pula) entah-entah diorang tengah rushing ke apa.

“Yang kelakar di sini menilai seseorang yang anda tak kenal sebagai 'sombong' hanya dari satu pertemuan. Also we dont know your side of story, you tegur elok ke tak or just main terjah ke apa en. tengok reply lain elok je dia layan fans dia,” komen beberapa netizen.

BERITA TRENDING: “Mula Mula Saya Tak Faham Kenapa Orang Kata Rindu…” - Maryam Sebak, Tak Sabar Nak Tunai Umrah

BERITA TRENDING: Isu Hina Pakaian Tradisional Kaum Iban Sarawak, Ryzal Ibrahim Didenda RM10,000 - “Alhamdulillah, Semuanya Sudah Selesai”

​BERITA TRENDING: Ramai Sebak Lihat Maryam Menangis, Suami Beri Kejutan Hadiah Birthday Pakej Umrah - “Bertuah Dapat Lelaki Yang Tepat”

​BERITA TRENDING: Ryzal Ibrahim Mahu Anak Fasih Bahasa Ibunda - “Saya Utamakan Melayu Dulu Baru Korea”

Terdahulu, suami Maryam, Ryzal turut menerima kecaman hebat daripada wargamaya gara-gara membuat lawak berunsur ‘double meaning’, menerusi video perkongsian tips tembikai yang dikongsinya.

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Yusof Haslam Tak Tolak Puteri Sarah & Syamsul Yusof Berjodoh - “Kalau Ditakdirkan Mereka Bersatu Kembali…”

gempak
16/09/2024
02:22 MYT
Pengarah Datuk Yusof Haslam menyatakan dirinya tidak menolak sekiranya Syamsul Yusof kembali berjodohan dengan Puteri Sarah.
Viral

Didakwa Amal Ilmu Hitam, 5 Individu Dipukul Sampai Mati

gempak
15/09/2024
20:38 MYT
Lima orang termasuk tiga wanita dipukul sampai mati kerana didakwa mengamalkan ilmu sihir di negeri Chhattisgarh di tengah India, pada Ahad.
Viral

Bulu Masih Di Bibir, Wanita Makan Kucing Hidup-Hidup

gempak
15/09/2024
18:39 MYT
Seorang wanita ditahan dengan helaian bulu kucing berada pada bibir dan darah di tangannya, di sebuah kawasan perumahan di Canton, Ohio, lapor akhbar Metro UK baru-baru ini.
Berita

Long Weekend! 2.2 Juta Kenderaan Keluar Ibu Kota, Lebih Tinggi Dari Cuti Hari Raya

gempak
15/09/2024
14:56 MYT
Peningkatan trafik yang tinggi berikutan pergerakan kenderaan keluar daripada ibu kota sempena cuti panjang dilaporkan lebih meningkat berbanding musim perayaan.
Berita

Terseret Bawah Treler, Peserta Himpunan RXZ Maut Elak Patung Penyu Di LPT2

gempak
15/09/2024
14:28 MYT
Gara-gara mengelak patung replika penyu yang terjatuh di atas lebuh raya, seorang peserta RXZ Members 6.0 maut dalam kemalangan di Kilometer 379.5 Lebuhraya Pantai Timur 2 (LPT2) dekat Ajil menghala ke Bukit Besi, Terengganu pada Ahad.