Pengacara dan usahawan Neelofa melangkah setapak lagi dalam bidang perniagaan apabila mengeluarkan baju panas daripada jenamanya sendiri, Lofa Brand.

Menerusi ruangan Insta Storynya di Instagram, Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor, 30, kerap berkongsi rekaan baju panas yang terdapat di dalam koleksi terbarunya.

“Jenama ni dah ada lama tapi baru sekarang saya nak lancarkan. Signature Lofa Brand adalah baju panas yang terdiri daripada baju panas biasa dan juga berhud.

A post shared by Noor Neelofa Mohd Noor (@neelofa) on


“Ketika kunjungan saya je London akhir tahun lalu, saya dah mengesahkan semua rekaan koleksi terbaru ini dan rekaan akan datang bersama dengan pengeluar,” katanya menerusi rakaman hampir dua minit itu.

Selain baju panas, jenama Lofa Brand turut menjual rangkaian wangian badan dan rambut.

“Semua koleksi ini dikilangkan di United Kingdom (UK) kerana buat masa sekarang saya masih belum bercadang untuk membuka sebarang gedung di Malaysia kerana jenama ini masih terlalu baru.

“Tengoklah kalau ada sambutan di Malaysia, mungkin lepas tu baru saya akan fikirkan perancangan akan datang.

“Jika anda beli, ia akan terus dihantar daripada UK terus ke rumah anda,” ujarnya lagi.

A post shared by LOFA BRAND (@lofabrand) on


Sehelai baju panas Lofa Brand beharga sekitar 45 Pound (RM232), baju panas berhud bernilai 55 Pound (RM283) manakal rangkaian wangian rambut dan badannya pula berharga 90 Pound (RM464).

Anda boleh membeli rangkaian Lofa Brand ini secara dalam talian di sini.