Cuti-Cuti Selebriti menampilkan pasangan pelakon popular Amar Baharin dan Amyra Rosli yang bercuti menikmati ‘babymoon’ sempena menyambut anak kedua mereka tidak lama lagi.

Percutian itu dirancang oleh Amar sebagai satu kejutan buat isterinya itu, pada masa yang sama Amar mahu anak sulungnya, Anaki menjadi lebih bersedia untuk menyambut kehadiran adiknya.

Cuti-Cuti Selebriti merupakan sebuah dokumentari pendek yang dibawakan khas oleh MaxisONE Home Fibre, ia ditayangkan pada 26 Disember ini di platform Media Sosial Gempak.Sudah tentu anda terhibur melihat momen-momen manis mereka sekeluarga!



Pelbagai aktiviti keluarga yang mereka jalankan sepanjang staycation tersebut dengan bantuan Maxis Fibre pastinya!

Amar yang gemar bermain permainan online tidak pernah ketinggalan untuk menyertai ‘game match’ kerana dia merasakan amat penting untuk mejaga reputasi sebagai pemain tegar permainan online.

Bagi memastikan kelancaran pertempuran, liputan internet yang cukup sangat diperlukan, di sinilah Maxis Fibre memainkan peranan penting bagi menyempurnakan staycation mereka.

Dengan adanya mesh WiFi, jangan risau masalah ‘disconnect’ kerana ia memastikan liputan WiFi yang menyeluruh di seluruh kawasan rumah.

Tiada lagi ‘WiFi dead zone’ or Zon mati. WiFi kukuh di setiap bilik di rumah, apatah lagi dalam tandas! Sakit Perut pun masih boleh terus bermain.


Menghabiskan malam staycation mereka dengan menonton filem, inilah masanya Amar dan Amyra mengambil mood seperti zaman mula-mula kahwin dulu.

Tak kisah filem apa pun yang anda pilih, kelajuan fibre internet pantas dengan kelajuan sehingga 800mbps pasti memberikan kepuasan.

Anda boleh menonton pelbagai video atau filem pada resolusi 4K dengan data tanpa had.

Lebih hebat lagi, Maxis Fibre kini dengan Apple TV 4K dari RM1/bulan dan langganan percuma Apple TV+ untuk setahun untuk menikmati tayangan asal daripada pencerita terkenal dunia.


Terpaksa melakukan beberapa kerja yang diberikan, sama macam situasi Amar, mesh WiFi akan pastikan urusan muat turun atau naik turun anda berjalan lancar.

Pada masa yang sama, Maxis Fibre juga menawarkan pakar yang digelar Maxperts untuk membuat pemasangan WiFi yang optimum untuk liputan WiFi yang terbaik.


Mendapat gelaran Supermom, bertuah Amyra dapat tiga kejutan daripada suami tercinta, kelajuan dan kemudahan Maxis Fibre juga melancarkan momen-momen indah staycation mereka.

Inilah masanya anda melanggan MaxisONE Home untuk menikmati pengalaman WiFi yang lebih baik.

Tunggu apa lagi? Dapatkan pelan Maxis Fibre yang bersesuaian dengan anda. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.maxis.com.my/fibrenation.