Pasti peminat bola sepak tak sabar nak menonton perlawanan akhir Piada Dunia 2022 yang menyaksikan pasukan Argetina bertemu dengan Perancis pada 18 Disember ini pukul 11 malam.

Sepanjang musim World Cup 2022 ini juga, ramai netizen di laman sosial terutama influencer tertarik menonton video ‘Pak Pandit’ yang dimuat naik di akaun TikTok Astro Gempak.

Rata-rata influencer seperti Irfan, Addien90, Heryyq, Isskandar Ariffin, dan Akeem Sharyzal terhibur dengan ulasan dan komen Pak Pandit mengenai perlawanan Piala Dunia.

Bukan itu sahaja, Pak Pandit juga ada bercakap mengenai salah seorang pemain bola sepak yang dilihat hebat di padang antaranya Olivier Giroud daripada pasukan Perancis.

Menerusi salah satu video, Pak Pandit ada berseloroh mengatakan Argentina menang dan layak ke pusingan seterusnya disebabkan dia memberi tips kepada pemain pasukan itu iaitu Lionel Messi.

Namun apa yang lagi menarik perhatian ialah penampilan Pak Pandit yang memakai cermin mata dan tanjak dalam setiap video juga menarik perhatian penonton.

Dalam pada mengulas mengenai Piala Dunia, Pak Pandit sempat juga mempromosi hidangan terbaharu KFC dari KEPCI FC yang terdiri daripada Bucket Dipidap, Spicy Cheese Burger dan Spicy Cheese Crunch.

Yela… alang-alang nak tengok perlawanan akhir Piala Dunia ini dengan kawan-kawan kena la ada makanan yang sesuai seperti hidangan terbaharu yang dikeluarkan KFC itu.

Dengan harga yang berbaloi, macam-macam boleh dapat dalam setiap set menu terbaharu KEPCI FC.

Apa lagi, ajak kawan-kawan lepak rumah, makan KFC sambil layan final World Cup 2022 Ahad ini!

Jom pesan sekarang di KFC.

@astrogempak Perghhh! Memang terbakar semangat bola Pak Pandit layan Argentina lawan Croatia! Memang mantap game semalam! Nasib baik awal-awal lagi Pak Pandit dah ambik mood dengan rasa pedas-pedas keju padu Limited Time Offer di @kfcmalaysia berhampiran atau di kfc.com.my. Korang pun kena cuba tau! #KepciFC ♬ original sound - Gempak