Laman Utama

“Sis Next Time Pakai Mask Ye” - Bimbang Kes COVID-19 Naik Kembali, Netizen Tegur Adira Supaya Pakai Pelitup Muka Di Tempat Awam

Izwan Isa
04/08/2022
02:50 MYT
Sekitar awal Julai lalu, penampilan terkini penyanyi Adira Suhaimi menjadi sorotan netizen apabila dia didakwa hamil anak keempat.
Hal ini kerana, penyanyi lagu Ombak Rindu itu dilihat mengalami perubahan bentuk badan selain turut kelihatan ‘baby bump’ pada bahagian perutnya.
Sungguhpun Adira tidak mengesah atau menidakkan dakwaan berkenaan, namun, ramai antara pengikutnya yang gembira melihat perubahan berkenaan.
Baru-baru ini, menerusi sebuah video yang dikongsi di Instagram, Adira dilihat sedang memilih barangan mentah seperti sayuran, udang dan juga beberapa makanan kering di sebuah kedai.
Begitupun, Adira dilihat tidak mengenakan pelitup muka sepanjang merakamkan video berkenaan.
Justeru, menerusi ruangan komen, seorang pengikut memberikan nasihat kepada Adira supaya lebih peka terhadap keselamatan dan sentiasa memakai pelitup muka.
“Sis next time pakai mask ye, risiko untuk orang mengandung… Lagi-lagi tempat banyak orang, lagi COVID-19 sekarang sudah tinggi balik,” pesan peminatnya.
Adira kemudian membalas teguran pengikutnya itu dengan respons yang positif.
“Thank you adik atas ingatan. Dokan yang baik-baik tau,” tulis Adira.
Adira mendirikan rumah tangga dengan Datuk Seri Adnan Abu atau dikenali sebagai Datuk Red di Songkhla, Thailand pada 3 Disember 2015 sebagai isteri kedua.
Pasangan itu dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu dua perempuan dan seorang lelaki.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

COVID-19: Tiada Lagi Kuarantin Di Rumah Mulai 15 Julai

gempak
05/07/2024
18:40 MYT
Individu positif Covid-19 tidak lagi dikenakan Perintah Pengawasan dan Pemerhatian (HSO) atau kuarantin di rumah dan tidak perlu melaporkan status positif ujian kendiri dalam aplikasi MySejahtera berkuat kuasa 15 Julai ini.
Hiburan

Rezeki Berlakon Datang Gara-Gara COVID-19, Arfie Shah Akui Masih Nervous Setiap Kali Uji Bakat Lakonan

gempak
05/07/2024
03:55 MYT
Pelakon baharu, Arfie Shah mendedahkan yang dia membina badan sebelum menjalani penggambaran bagi drama siri Astro Originals, X-Change.
Berita

AstraZeneca Tarik Balik Vaksin COVID-19 Di Seluruh Dunia

gempak
08/05/2024
04:36 MYT
Syarikat farmaseutikal global Britain-Sweden, AstraZeneca menarik balik vaksin COVID-19 di seluruh dunia, lapor Telegraph semalam.
Hiburan

Adira Suhaimi Sedia Pikul Status Ibu Tunggal - “Nak Atau Tidak, Kena Juga Harungi”

gempak
29/04/2024
07:55 MYT
Semoga Adira baik-baik saja.
Hiburan

“Ada Wajah Kita Tak Mahu Berpisah, Tapi Terpaksa Melepaskannya” - Datuk Red

gempak
26/04/2024
02:55 MYT
Datuk Red luah perasaan di TikTok.