,
Laman Utama

Suami Kantoi Singgah Rumah Janda Lepas Gambar Kereta Viral Di Media Sosial

Izwan Isa
17/11/2023
00:50 MYT
Seorang lelaki berstatus suami didakwa kantoi mengunjungi rumah rakannya yang bergelar janda gara-gara sekeping foto yang dimuat naik di platform X.
Menerusi foto berkenaan, seorang pengguna berkongsi satu foto unik yang memperlihatkan lapan biji kereta berwarna merah yang diletakkan secara sebaris di kawasan parkir di sebuah apartment.

BERITA TRENDING: Netizen Tegur Lelaki Pakai Tudung Untuk Promote Perniagaan Sendiri - “Niat Tak Halalkan Cara! Yang Perempuan Pun Beria Puji”

Begitupun, pengguna platform X itu tidak memadam atau mengaburkan nombor pendaftaran kereta-kereta berkenaan.
Sehinggalah seorang individu yang tidak dikenali, membuat pengakuan tanpa nama di satu lagi akaun X dan mendedahkan yang suaminya kantoi mengunjungi rumah seorang janda berdasarkan sekeping foto yang viral di platform sama.
“Husband aku ingat aku tak tau dia pergi jumpa janda kawan office dia. Aku dapat tau lepas kawan aku share satu tweet tersusun sederet kereta merah parking ramai-ramai.

BERITA TRENDING: Anak Arwah Aziz Desa Didakwa Ciplak Teks Juara Pemidato Dunia, Abang Tampil Beri Penjelasan

“Kereta husband aku kat situ. Remuk hati masa tengok gambar. Apa patut aku buat sekarang?” tanya individu terbabit.
Meninjau ruangan komen, ramai yang menzahirkan rasa ‘terkejut’ kerana hal yang dianggap tidak penting, iaitu sekadar berkongsi gambar di media sosial boleh membawa ke sebuah plot twist yang lain.
Sumber: Platform X
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Wanita Buat POV Suami Isteri Dengan Anak Buat Permohonan Maaf - “Saya Cari Rezeki Halal,Hanya Lakonan Semata..”

gempak
15/09/2024
05:11 MYT
Tidak tahan dengan kecaman yang di terima, seorang wanita yang dikenali sebagai Dya tampil memberi penjelasan berhubung konten ‘POV’ suami isteri melibatkan anaknya yang masih di bawah umur.
Hollywood

Sadis! Tak Sempat Lari Ratu Cantik Switzerland Maut, Suami Cekik & Blender Anggota Badan

gempak
14/09/2024
18:55 MYT
Hajat salah seorang finalis Ratu Switzerland, Jenazah Kristina Joksimovic untuk melarikan diri daripada suaminya tidak kesampaian apabila dibunuh lelaki tersebut.
Viral

Suami Isteri Tak Jadi Cerai Lepas Dengar Lagu Di Radio ERA - “Kami Dah Berbaik”

gempak
11/09/2024
14:25 MYT
Sepasang suami isteri membuat keputusan dengan memilih untuk tidak berpisah selepas mendengar lagu-lagu di radio ERA, baru-baru ini.
Hiburan

Nora Ariffin Akui Dipaksa Bercerai, Tepis Dakwaan Bekas Suami Diugut! - “Saya Terkejut, Lidah Kelu, Apa Salah Saya?”

gempak
11/09/2024
09:47 MYT
Penyanyi Datuk Nora Ariffin menyatakan perpisahan yang berlaku antara dia dan bekas suami sebelum ini bukanlah di atas kerelaan dirinya.
Hiburan

“Saya Bukan Ustaz” - Sabri Yunus Hanya Jawab Pertanyaan Agama Dari Isteri Sahaja, Enggan Ambil Risiko

gempak
10/09/2024
12:55 MYT
Pelakon dan sutradara terkenal Sabri Yunus menegaskan dirinya bukan individu yang tepat untuk menjawab persoalan orang ramai berkaitan hal agama.