,
Hiburan

"Suara Kau Tertelan Halkum Kah? Buat Suara Biasa Dahlah Woi! Nak Tunjuk Macho Konon!" - Dikecam Netizen, Fizi Ali...

Badrul Hashim
07/04/2020
11:20 MYT
Kadangkala kita memang tidak dapat memuaskan hati semua orang. Namun pada masa yang sama, jika tidak puas hati sekalipun, tidak perlulah sehingga mencaci maki.
Itulah yang terjadi kepada penyampai radio Fizi Ali yang berkongsi satu kecaman netizen di Instagram miliknya.
"Suara kau tertelan halkum kah? Hri Sabtu, Ahad biasa ja suara. Hari Isnin - Jumaat, suara kau macam orang tercekik halkum sendiri.
"Patutlah Cik Piya ajuk suara kau besar tertelan halkum. Suara tak padan dengan rupa. Suara buruk! Buat suar biasa dah lah woi! Nak tunjuk macho kunun. Perempuan semua tak suka!" tulis seorang netizen yang menggunakan nama Gen Pan.
Namun sebagai seorang selebriti radio, Fizi Ali tidak cepat melatah, malah menjawabnya dengan jenaka.
"Yeaaa saya memang bila lepas akil baligh suara terus besar macam ni. Bukan dibuat-buat.
"Tak faham apa maksudnya suara tak padan dengan muka. Nak saya kepit ke suara??? Aiyakkk. Hmm salahkah saya ada suara besar macam ni?" seloroh Fizi.
Rata-rata netizen yang meninggalkan komen meminta Fizi tidak mempedulikan kecaman tersebut yang hanya inginkan perhatian daripadanya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Lydia Individu Paling Risau Bila Tyzo Masuk Hospital! - "Balik Bercuti, Dia Terus ..."

gempak
04/09/2024
14:30 MYT
Penyampai radio Tyzo Xander mendedahkan usahawan Lydia Rosli antara individu yang paling risau apabila dia dirawat di hospital pada Selasa.
Hiburan

“Bila Dengar Luahan Masalah Orang, Buat Saya Rasa Lebih Bersyukur” - Mawi

gempak
27/08/2024
15:46 MYT
Penyanyi dan penyampai ZAYAN, Mawi akui segmen ‘Bukan Nama Sebenar’ di platfom radio berkenaan banyak mengajarnya erti bersyukur.
Hiburan

Tiada Lagi Usikan Nakal Di Konti Radio, Haniff Tinggalkan ERA & Ean Undur Diri Dari HITZ

gempak
31/07/2024
12:23 MYT
Penyampai radio ERA, Haniff Hamzah dan HITZ iaitu Ean mengambil Keputusan untuk meninggalkan kerjaya mereka.
Hiburan

Roy Azman Sebak, Angah Raja Lawak Ambil Keputusan Berhenti Jadi Penyampai Radio SINAR - “Saya Perlukan Kerja, Saya Memang Nak…”

gempak
31/07/2024
02:55 MYT
Pelawak Angah mengambil keputusan untuk berhenti daripada tugas sebagai penyampai radio SINAR atas faktor masalah kesihatan yang dihadapinya.
Hiburan

Hilang Arah Selepas Ditamatkan Perkhidmatan Di Stesen Radio, Fizie Pernah Terfikir Nak Akhiri Nyawa Sendiri - “Aku Hampir Terjun, Nasib Baik Allah Hantar…”

gempak
19/07/2024
00:55 MYT
Penyampai radio Fizie tidak menyangka segala pengorbanan dan komitmen yang diberikan sepenuhnya kepada kerja selama 10 tahun tidak dihargai apabila dia diberhentikan serta merta di sebuah stesen radio pada Julai 2021.