,
Hiburan

Sumpah Cool! Kartun SpongeBob SquarePants Sambut Ulang Tahun Ke-20 Dengan Rekaan Kasut!

Azwa Rahman
01/08/2019
13:37 MYT
Watak span kuning kegemaran ramai, SpongeBob SquarePants menyambut ulang tahunnya yang ke-20 pada tahun ini.
Meraikan kejayaan itu, siri animasi ini telah berkolaborasi dengan jenama kasut terkemuka dunia, Nike, untuk menghasilkan koleksi SpongeBob SquarePants dan rakan-rakannya.
Hadir dalam lima rekaan yang berbeza mengikut karakter kartun, pengumpul dan peminat kasut boleh mendapatkan kasut berwarna kuning mewakili watak SpongeBob.
Watak Squidward pula hadir dalam kasut warna hijau, tapak sulaiman Patrick pula berwarna merah jambu, tupai Sandy berwarna putih manakala Mr. Krabs pula berwarna merah.
Hasil kolaborasi diantara Disney dan Kyrie Irving ini turut menampilkan karakter-karakter tersebut pada bahagian dalam setiap kasut.
Harga untuk koleksi ini bermula daripada AS$130 (RM536) dan akan berada di pasaran bermula 10 Ogos 2019.
Terdahulu, jenama Nike telah banyak berkolaborasi dengan watak kartun popular dunia antaranya The Simpsons, Family Guy, Looney Tuns dan banyak lagi.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

“Semua Selebriti Pakai Baju Kami, Termasuklah Bella Astillah" - FiziWoo

gempak
11/09/2024
21:55 MYT
Jenama rumah fesyen terkenal, FiziWoo memaklumkan aktor kontroversi, Aliff Aziz merupakan pelanggannya sejak beberapa tahun lepas.
Hiburan

Netizen Bengang Jenama Fesyen Terkenal Bekerjasama Dengan Aliff Aziz? – “Done Unfollow! Tak Ada Manusia Lain Lagi Ke?"

gempak
11/09/2024
06:55 MYT
Aktor sensasi Aliff Aziz mencuri tumpuan warganet apabila tampil dalam perkongsian sebuah jenama rumah fesyen terkenal tanah air, FiziWoo, baru-baru ini.
Gaya Hidup

Tak Berhenti Buat Kebajikan, Yayasan Rizalman Ibrahim salur RM500,000 Baik Pulih MCH Liverpool

gempak
10/09/2024
13:20 MYT
Diam-diam ubi berisi, mungkin itu perumpamaan yang sesuai diberikan kepada Datuk Rizalman Ibrahim apabila terus menjalankan kebajikan sebagai salah satu tanggungjawab beliau dalam membantu membangunkan ummah.
Bollywood

Penyanyi Bengang Dibaling Kasut, Cabar Peminat: “Siapa Buat? Naik Ke Pentas!”

gempak
09/09/2024
02:55 MYT
Penyanyi yang terkenal dengan lagu Tauba Tauba, Karan Aujla berang dan mencabar penonton yang telah membaling kasut ke arahnya sewaktu membuat persembahan di London baru-baru ini.
Viral

10 Hari Tiada Pelanggan, 'Pak Cik Tukang Kasut' Pernah Tertidur Di Kaki Lima - "Memang Tiada Langsung Duit Poket..."

gempak
22/08/2024
09:25 MYT
Kasut-kasut lusuh menjadi peneman Ujang Samsudin siang dan malam. Bergantung harap pada kasut lusuh sebagai punca rezeki, dia pernah bergelut ketika tiada pelanggan singgah di 'kedai kecil' miliknya.