,
Hiburan

Tak Ada Plan Hari Sabtu Ni? Jom Berhibur Dengan Khai Bahar, Ara Johari & Shahir Zawawi!

Kamaruddin Razal
30/08/2018
04:00 MYT
Tiada sebarang perancangan di hari Sabtu ini? Jom berhibur dengan penyanyi popular Khai Bahar, Ara Johari dan Shahir Zawawi!
Kepada warga Selayang, Batu Caves, Kepong dan kawasan yang berdekatan, mereka bakal menggamatkan majlis pembukaan Teh Tarik Place Kip Hotel pada Sabtu, 1 September ini.
Bermula dari jam 2 sehingga 6 petang, majlis bertemakan baju kebangsaan anjuran Cuisine Inspire Sdn Bhd ini turut dimeriahkan dengan cabutan bertuah, peraduan mewarna, pakaian tercantik dan banyak lagi.
Selain Khai, Ara dan Shahir, hos dan penyampai radio, Haziq Hussni turut berada di sana sebagai peneraju acara dan semua pengunjung dijemput hadir ke Teh Tarik Place Kip Hotel, Sri Utara Bussiness Park, Kuala Lumpur!
Untuk lebih informasi, layari laman Instagram @tehtarikplacesetapakcentral atau laman Facebook Teh Tarik Place Setapak Central & Teh Tarik Place Kip Hotel.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Khai Bahar Wakili Malaysia Ke Abu Music Festival Di Istanbul - "Alhamdulillah, Tak Terfikir Sampai Tahap Ni"

gempak
21/10/2024
14:55 MYT
Pelakon yang juga aktif dalam sukan extreme, Mat Redho telah berkongsi mengenai anaknya yang telah hilang di kawasan sekitar TTDI, Kuala Lumpur.
Hiburan

"Ya Allah Sedihnya" - Khai Bahar Peluk Kartina Aziz Sampai Alir Air Mata, Reaksi Netizen Bercampur-Baur!

gempak
11/09/2024
00:55 MYT
Tular di media sosial sebuah video yang memaparkan penyanyi Khai Bahar memeluk erat pelakon legenda, Kartina Aziz baru-baru ini.
Hiburan

Pernah Kena Siber Buli, Ara Johari Tak Kisah Komen Negatif Asalkan Tak Babitkan Keluarga - "Kalau Sentuh Keluarga Mungkin..."

gempak
02/08/2024
06:55 MYT
Penyanyi Ara Johari berkongsi dirinya pernah menjadi mangsa siber buli ketika di awal permulaan kariernya.
Hiburan

Dapat Mesej Lucah, Ara Johari Tak Anggap Penampilan Feminin Punca Gangguan Seksual

gempak
01/08/2024
11:56 MYT
Penyanyi Ara Johari, mendedahkan bahawa dirinya pernah menerima mesej berunsur lucah daripada segelintir individu di media sosial.
Hiburan

Semua Sangka Shahir Kembali Menyepi, Hakikatnya Instagram Kena Godam! Lenyap Sebab Tak Bayar RM2,000 - "Habis Kenangan Saya"

gempak
18/07/2024
09:25 MYT
Juara Akademi Fantasia 8 (AF8), mengakui sepi dari media sosial disebabkan akaun Instagram rasminya telah digodam individu tidak bertanggungjawab.
BorakSeeni