Pelakon sensasi Iqram Dinzly menasihati golongan muda supaya tidak terlalu kecewa jika berpisah dengan kekasih mereka.

Menerusi entri di Instagram (IG), Iqram memberi peringatan kapada golongan muda supaya sentiasa berbakti kepada ibu bapa mereka sebelum terlambat.

"Ada sesiapa yang #berani sahut cabaran ini merupakan peringatan untuk kita semua bahawasanya #Matiitupasti, percaya?

"Dan walau hebat mana pun korang tetap juga #kubur merupakan tempatnya kita bertapa kelak tanpa sesiapa.

"Alah rasanya sekarang ni tak kesah pun pasal #mati, sebab konfiden yang korang boleh beli nyawa untuk #hidup selamanya dibumi. Hihihi.

Well ... #MalaysiaMalaysian tengah sebok #delechallenge & #bobodimanadancechallenge ... aku dengan Mama Aku sebok #kuburtourchallenge . . . Ada sesiapa yang #berani sahut cabaran ini merupakan peringatan untok kita semua bahawasanya #Matiitupasti , percaya ? Dan walau hebat mana pun korang tetap juga #kubur merupakan tempatnya kita bertapa kelak tanpa sesiapa . Itu pun kalau bumi nak terima . If tak , maka jadilah Kamal Artatuk yang akhirnya ditanam dalam tembaga . Tahukah #KamalArtatuk tu siapa ? #silagoogle ya . . . Alah rasanya sekarang ni tak kesah pun pasal #mati , sebab konfiden yang korang boleh beli nyawa untuk #hidup selamanya dibumi . Hihihi . . . Ohya pada #anakmuda laa ni tak payah nak frust nonggeng sangatlah if break dengan awek tu ... lebih boiq korang layan #bonda korang yg sah sah #breakthepussy untok lahirkan kita yang menangis meneran ketika itu . #thinkwiser #syurgatelapakkakibonda . . #silakecam ✊ . . @bawaabata.merebucks : #duniabakalkiamat kerna manusia itu sendiri pengundangnya . ✊???? . . #janganbikinkerjaTuhan . . . Selamat Hari Raya AidilAdha | Maaf Zahir Batin dari kami #DinzlyFamily ?#rosemeghoh

A post shared by Iqram Dinzly (@iqramdinzlyori) on


"Ohya pada #anakmuda laa ni tak payah nak frust nonggeng sangatlah if break dengan awek tu, lebih baik korang layan #bonda korang yang sah sah bersusah payah untuk lahirkan kita yang menangis meneran ketika itu," tulisnya.

Rata-rata mendoakan agar ibu Iqram sentiasa diberikan kesihatan yang baik dan berharap dia dapat menjaga ibunya selepas kehilangan ayahnya.